کد خبر : 296639
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
-

قدیمی: ما گدا نیستیم

قدیمی: ما گدا نیستیم

رئیس فدراسیون هاکی از افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی بودجه هاکی انتقاد کرد.

به گزارش عصرقائم، بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی ایران، درباره مجمع عمومی کمیته ملی المپیک توضیح داد: به هر حالی کمیته و وزارت ساختار هستند و ما فدراسیون‌ها عامل هستیم. ۵۰ درصد ورزش، ما و ۵۰ درصد آن‌ها هستند. بودجه ما در اختیار این افراد است و عامل را باید به حرکت دربیاورند. در ازدواج هم پنجاه درصد پسر است و پنجاه درصد دختر.

او ادامه داد: بودجه ما در سال ۹۲ دویست و پنجاه میلیون تومان بود و الان پانصد میلیون تومان، ما رشته المپیکی هستیم و این بودجه کافی نیست. نظر ما این است که انتخابات را همیشه به موقع برگزار کنید. حتی یکبار هم انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و ..‌. تعویق نداشته، حتی در شرایط خاص. اینجا آقای صالحی‌امیری هزینه می‌کند و تشخیص داده است بخاطر ویژگی‌های فنی، این افراد در کمیته باشند. ما می‌گفتیم اردیبهشت ماه انتخابات برگزار شود ولی مهر ماه برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون هاکی گفت: از نظر ما باید شاخص‌های هاکی را در نظر بگیرند و از خود کارشناسان هاکی دعوت کنند تا در داخل کمیته اجرایی باشند. ما الان به اندونزی ۲۶ نفر اعزام کردیم و اگر من نبودم امکان نداشت تیم اعزام شود. از خرداد ماه اردوهای ما در داخل سالن برگزار می‌شود و همه این موارد بودجه می‌خواهد که با استفاده‌ از روابط خود این کارها را کردیم وگرنه بودجه‌ای که به ما می‌دهند کافی نیست.

او گفت: ما تا الان ۳۰ هزار دلار پول به چمن آزادی داده‌ایم، تجهیزات ما وارداتی است که ۲۶ هزار دلار هزینه برداشت و موارد دیگر هم هستند. ما حدود دو میلیارد تومان از بودجه جاری خود را به این موارد دادیم ولی بودجه کمیته و وزارت روی هم یک میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان برای ما می‌ماند. بودجه جاری ما هم ۷۰۰ میلیون تومان است که نهایتا حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ برای ما می‌ماند.

قدیمی اظهار کرد: طبق برنامه‌هایی که داشتیم اگر ارتباطات نداشتیم به مشکل می‌خوردیم. الان هاکی را حذف کرده‌اند و ما الان برای احقاق حق خود تیم اعزام می‌کنیم و می‌خواهیم بودجه جاری ما را افزایش دهند که ۱۰۰ تومان ۱۰۰ تومان افزایش می‌دهند، ما گدا نیستیم. الان با ۱۰۰ میلیون تومان نمی‌شود کاری کرد چون پولی نیست. من و صالحی‌امیری زبان هم را می‌فهمیم، هر دو دانشگاهی هستیم امیدوارم توجه کنند. آقای صالحی‌امیری انسان فرهیخته‌ای است و برای هیات اجرایی خود هزینه می‌کند!

قدیمی: ما گدا نیستیم/ بودجه هاکی را افزایش دهید

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + هفت =