کد خبر : 296415
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
-

اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی

اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اختصاص یافت.

به گزارش عصرقائم، حشمت اله عسگری در نهمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران اظهار کرد: تکریم و رعایت حقوق مصرف کنندگان در بلندمدت موجب افرایش اعتماد و ماندگاری در بازار خواهد شد و علاوه بر آن باعث رونق صادرات و تسخیر بازارهای صادراتی در منطقه خواهد شد.

وی حق داشتن اطلاعات کامل از تولید، انتخاب آزادانه، حق معامله منصفانه را از حقوق مصرف کنندگان دانست و افزود: کاهش بهای تمام شده از اصلی‌ترین و محوری‌ترین راه‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

معاون اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر رعایت حقوق مصرف کنندگان عنوان کرد: باید از سیاست‌های غیراصولی آزار دهنده مصرف کنندگان اجتناب کرد و نباید مصرف کنندگان در معرض بی عدالتی قرار گیرند.

عسگری آگاهی جامعه و مصرف کنندگان از حقوق اساسی خود را ضروری دانست و گفت: دستگاه های متولی باید در این زمینه اقدامات فرهنگی لازم را به عمل آورند به گونه ای که مصرف کنندگان از فرایند تولید کالا، عوارض آن، شیوه مصرف، شرایط نگهداری، قیمت و خدمات پس از فروش کالا مطلع شوند.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق اهداف تولیدکنندگان تصریح کرد: دفاع از حقوق تولیدکنندگان همواره مورد توجه و تاکید بوده و بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از منابع مختلف در سطح استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سال جاری اختصاص یافته است و با اقدامات صورت گرفته تعداد ۳۵۶ واحد راکد ظرف دو سال اخیر احیا و به چرخه تولید بازگشته اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، در پایان همایش از تولیدکنندگان برتر استان در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان و اجرای الزامات قانونی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 9 =