کد خبر : 288751
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
-

میزبانی سوادکوه از دومین یادواره شهدای رسانه مازندران

میزبانی سوادکوه از دومین یادواره شهدای رسانه مازندران

مدیر سازمان بسیج رسانه مازندران از برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه مازندران به میزبانی سوادکوه و با سخنرانی فرمانده سپاه کربلا در روز ۶ آذرماه خبر داد.

به گزارش عصرقائم، جلسه هماهنگی برای برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری سوادکوه برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمهدی جعفری امام جمعه شهرستان سوادکوه(پل‌سفید) با تبریک هفته بسیج، میزبانی یادواره شهدای رسانه مازندران در سوادکوه را افتخاری برای شهرستان توصیف کرد.
عین‌الله طالبی فرماندار سوادکوه، استمرار یاد و خاطره شهدا را گامی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و حاصل منش و بینش بسیجی را در خروجی‌ فعالیت‌های برجسته آن بیان کرد.
محمد‌باقر قزلباش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به اولویت آرامش مردم در فعالیت بسیج اشاره کرد و از مجاهدت شهدای رسانه در عرصه نظامی و رسانه‌ای تجلیل کرد.
عبدالمهدی حق‌شناس مدیر سازمان بسیج رسانه مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳ شهید رسانه مازندران، گفت: دومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران با محوریت شهید هادی باغبانی و شهید محمد‌سعید یزدان‌پرست در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۶ آذرماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه در زیراب برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه اولین یادواره شهدای رسانه مازندران، سه سال قبل با شکوه خاصی در بابلسر برگزار شد، گفت: سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلایی مازندران به عنوان سخنران، حمزه زاهدی قاری بین المللی به عنوان قاری و علی اکبری به عنوان مداح در مراسم حضور دارند.
کیان الهی معاون عمرانی فرمانداری سوادکوه از همکاری و همراهی ادارات و نهاد‌های سوادکوه برای میزبانی آبرومند دومین یادواره شهدای سوادکوه خبر داد.
میزبانی سوادکوه از دومین یادواره شهدای رسانه مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + چهارده =