کد خبر : 321708
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 می 2024 - 13:35
-

ولی‌الله نادعلیزاده:

مردمی بودن، رئیسی را محبوب کرد

مردمی بودن، رئیسی را محبوب کرد

ولی الله نادعلیزاده، کفت: در سفر دو روز گذشته ریاست محترم جمهور به روستای خرماکلا #قائم‌شهر رفتارهای درس آموزی را از روحیه ایت الله رئیسی شاهد بودم.

به گزارش عصرقائم، ولی‌الله نادعلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن عرض تبریک و تسلیت بمناسبت شهادت سیدابرهیم رئیسی، اظهار کرد: در سفر دو روز گذشته ریاست محترم جمهور به روستای خرماکلا #قائم‌شهر  رفتارهای درس آموزی را از روحیه ایت الله رئیسی شاهد بودم.

وی افزود: یکی از خصوصیات که برایم مشهود بود روحیه پیگیری و شوق بر رفع مشکلات بود که توسط ایشان مشاهده کردم.

فعال اقتصادی و اجتماعی مازندران بیان کرد: وقتی آیت الله رئیسی به روستای خرماکلا آمد تا روند کاری اهالی روستا را از نزدیک ببیند وقتی یکی از مشکلات پیش رو کشاورزان را به ایشان گفتم فکر نمی‌کرد اقدامی انجام شود اما پس از اینکه بازدید از گلخانه‌ها به اتمام رسید و به سالن جلسات رفتیم دیدم وزیر جهاد کشاورزی و بنده را صدا زد تا اصل موضوع را باخبر شود و بعد به وزیر جهاد کشاورزی ده روز فرصت داد تا این مشکل را برای همه کشاورزان برطرف کند.

نادعلیزاده با اشاره به اینکه همین روحیه پیگیرانه رئیس جمهور دلیل موفقیت در این ۳ سال بوده است، تصریح کرد: شاید همگان میگفتند مگر می‌شود رئیس جمهور بخاطر گلخانه و مدرسه به خرماکلا بیاید و تعجب می‌کردند اما وقتی وارد خرماکلا شد متوجه شدم چقدر پیشرفت روستا و تولید برایش اهمیت دارد و می‌خواست شخصا از نزدیک ببیند رمز موفقیت روستای خرماکلا چیست و چگونه این روستا بدون بیکار است.

وی به ولایت‌پذیری و محض ولایت بودن آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: ولایت پذیری و مطیع دستورات رهبری بودن شهید سیدابراهیم رئیسی زبان‌زد است و قطعا این روحیه نیز باعث شد محبوب شود و این گونه از عصر دیروز تا صبح امروز مردم دل نگران و دست به دعا بودند تا شاید معجزه ای شود و ایشان به جمع مردم برگردند.

نادعلیزاده مردمی بودن آیت الله رئیسی را رمز محبوبیت در بین جهانیان دانست و خاطرنشان کرد: وقتی وارد خرماکلا شد و دید مردم تجمع کردند و به استقبال ایشان آمدند باتوجه به اینکه تیم حفاظتی تمهیدات لازم را ندیده بود ولی رئیس جمهور از خودرو پیاده شد و در جمع مردم حضور پیدا کرد.

در ادامه تصریح کرد: وقتی وارد مجتمع آموزشی شد و دید مردم خارج از آن در انتطار هستند فورا دستور داد تیم تشریفات تمهیدات لازم برای گفتگو با مردم را فراهم کنند و باندی دستی آوردند تا در جمع مردم خرماکلا حضور پیدا کند و با آنها گفتگویی داشته باشد تا بی‌احترامی به این مردم نشود.

نادعلیزاده در پایان بیان کرد: وقتی اینگونه اولویتت مردم باشد و برای سرافرازی ملت تلاش کنی قطعا غیراز شهادت مرگ دیگری چشم انتطارت نخواهد بود و خوشا به سعادت سیدابراهیم رئیسی و همراهانش که همزمان با میلاد امام رضا(ع)، خادمان خود را به آغوش کشید و شهادت روزی شان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 8 =