کد خبر : 318258
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
-

صنعا: افزایش تجاوزات اسرائیل گواه شکست روند عادی سازی است

صنعا: افزایش تجاوزات اسرائیل گواه شکست روند عادی سازی است

صنعا تجاوزات نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین را محکوم کرد که طی آن ۹ تن شهید و ۲۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت المسیره، وزارت امور خارجه دولت نجات ملی یمن تداوم قتل عام و جنایت رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین را محکوم کرد که آخرین آن عملیات تجاوزکارانه جنایتکارانه نیروهای این رژیم در اردوگاه آوارگان فلسطینی جنین بود.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت و ملت یمن در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند و از قهرمانان فلسطین در انجام هرگونه اقدام برای محافظت از مردم خود و ایجاد کشوری مستقل در خاک فلسطین به پایتختی قدس شریف حمایت می‌کنند.

در این بیانیه آمده است، افزایش نقض‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی گواه روشنی بر شکست طرح صهیونیستی در نفوذ به میان ملت‌های عربی و اسلامی از طریق دولت‌های سازشگر است که امروز با مردم خود که حامی مساله فلسطین هستند، غریبه‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است، تمامی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی مقاومت و تلاش ملت فلسطین را برای پایان دادن به این رژیم جنایتکار، به عنوان تنها گزینه برای احیای سرزمین، حقوق و حفظ موجبات صلح و امنیت در سطح منطقه تقویت می‌کند.

در این بیانیه از شورای امنیت، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب خواسته شده است که این اقدامات صهیونیست‌ها را محکوم کنند و مسؤولیت‌های خود را در حمایت از غیرنظامیان فلسطینی بر عهده بگیرند.

پیش از این هم دفتر سیاسی انصارالله یمن به ملت فلسطین درود فرستاد و اعلام کرد، همواره مساله فلسطین را به مردم منطقه یادآوری خواهد کرد.

این نهاد اعلام کرد، فداکاری‌های ملت فلسطین مایه افتخار آزادگان است و جهاد قهرمانان این ملت برای شکست دشمن کفایت می‌کند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری و شهر قدس از جمله اردوگاه جنین حمله کردند که در اثر آن ۹ فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی و بازداشت شدند.

صنعا: افزایش تجاوزات اسرائیل گواه شکست روند عادی سازی است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =