کد خبر : 318319
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
-

خطر رفع شد؛ خمز: به خاطر سلامتی حسینی خوشحالیم

خطر رفع شد؛ خمز: به خاطر سلامتی حسینی خوشحالیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به وضعیت بازیکن مصدوم تیمش که در حین مسابقه با ذوب آهن به وسیله آمبولانس راهی بیمارستان شد گفت: بیشتر از کسب سه امتیاز، از بهبود حال حسینی خوشحال هستیم.

به گزارش عصرقائم، پاکو خمز، سرمربی تراکتور پس از پیروزی ۳ بر یک برابر ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از بازی با اشاره به مصدومیت شدید سید محمد حسینی در این دیدار، اظهار کرد: بهترین خبر امروز پیروزیمان نیست، بلکه این است که حال حسینی خوب است. وقتی مصدومیتی به این شکل در زمین رخ می‌دهد، حفظ تمرکز کار سختی است و تمام فکرمان وضعیت جسمی حسینی بود.

بیشتر از پیروزی، به خاطر سلامتی حسینی خوشحالم

وی افزود: می‌دانستیم بازی در این زمین سخت است و با بازی خوبی که داشتیم نتیجه را به سود خود تمام کردیم. بیشتر از کسب سه امتیاز، از بهبود حال حسینی خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید

برخورد دلخراش در فولادشهر؛ انتقال بازیکن بیهوش تراکتور به بیمارستان + ویدیو

پیروزی تراکتور با کولاک اسدی و آلوز

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره داوری این دیدار و سطح قضاوت داورهای لیگ برتر ایران، تصریح کرد: ما مربیان همیشه از داوری گلایه داریم و این بخشی از حرفه ما است. گاهی حتی متوجه نمی‌شویم. معمولا راجب داوری قضاوت نمی‌کنم، زیرا می‌دانم کار سختی است. چیزی که نگرانم می‌کند این است که در چهار بازی اخیر سه پنالتی از ما گرفته شد. تا الان در هیچ لیگی ندیده‌ام این اتفاق بیفتد و هیچ پنالتی‌ای به نفع تیم ما گرفته نشده باشد.

خمز همچنین درباره عملکرد بازیکنان تیمش به خصوص ریکاردو آلوز، توضیح داد: باعث خوشحالی و افتخار ما است بازیکنی چون ریکاردو را داشته باشیم. باشگاه تراکتور نیز به خوبی توانست قرارداد او را تمدید کند.

وی در پایان در خصوص احتمال جدایی کاوه رضایی از این تیم، افزود: اطلاعی در این مورد ندارم و باید از باشگاه بپرسید.

خطر رفع شد؛ خمز: به خاطر سلامتی حسینی خوشحالیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 9 =