کد خبر : 318301
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
-

تجمع نمازگزاران مازندرانی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن+تصاویر

تجمع نمازگزاران مازندرانی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن+تصاویر

نمازگزاران مازندرانی در پی اهانت به ساحت قرآن کریم از سوی برخی از کشورهای اروپایی در مصلاهای استان این اقدامات را محکوم کردند.

به گزارش عصرقائم، نمازگزاران سراسر استان مازندران پس از اقامه نمازجمعه امروز (۷ بهمن) در پی اهانت به ساحت قرآن کریم از سوی برخی از کشورهای اروپایی با سر دادن شعار و در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی این اقدامات را محکوم کردند و خواستار مقابله جامعه جهانی با اهانت به مقدسات و ارزش‌های دینی مسلمانان شدند.

بار دیگر در سایه شوم حمایت دولت های غربی و لایه های قدرت های صهیونیستی و در ادامه ستیز سازمان یافته و هدفمند با ادیان الهی به ساحت مقدس آخرین کتاب آسمانی قریب به دو میلیارد مسلمان جهان اهانت شد. این حرکت نفرت‌انگیز که به بهانه آزادی بیان از سوی قدرت‌های استکباری صورت گرفته؛ موجب خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان و امت مومن و خداجوی کشورمان شد.

نمازگزاران جمعه شهرهای مازندران پس از پایان نماز با خشم عمیق و آکنده از نفرت دائمی در محکومیت این اقدام ننگین اجتماع کردند.

 

امروز مردم سراسر مازندران همانند همیشه به میدان آمدند و خشم و انزجار خود را از صحنه گردان‌های بی‌هویت دشمنان نشان دادند.

در پایان تجمع نمازگزاران بیانیه در محکومیت اهانت به قرآن کریم بعد از نماز پرصلابت جمعه قرائت شد.

گفتنی است: راسموس پالودان یک شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی – دانمارکی روز شنبه اول بهمن در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود. این اقدام غیرانسانی شهروند اروپایی از سوی کشورهای مسلمان به شدت محکوم شد. مصر، کویت، ایران، امارات متحده عربی، الازهر مصر، مجمع جهانی علمای مسلمان، قطر، عربستان، اندونزی، اردن، مغرب، سازمان همکاری اسلامی، شورای همکاری خلیج فارس، ترکیه و گروه انصارالله نسبت به این اقدام و تکرار آن بیانیه صادر کردند و در مورد گسترش اقداماتی که باعث بی‌حرمتی به ادیان و تشدید خشونت‌ها شود، هشدار دادند.

تجمع نمازگزاران مازندرانی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن+تصاویر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − پنج =