کد خبر : 318151
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
-

فرمانداران چالش‌های پیش‌روی فعالان اقتصادی را رفع کنند

فرمانداران چالش‌های پیش‌روی فعالان اقتصادی را رفع کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: فرمانداران استان باید اولویت‌های سرمایه گذاری و چالش‌های پیش روی فعالان اقتصادی را شناسایی و مرتفع کنند.

به گزارش عصرقائم، روح الله سلگی در نشست مسئولان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مازندران اظهار کرد: دولت برای رونق تولید و رشد اقتصادی کشور عزم قاطع دارد.

وی کارآفرینان، کارفرمایان و عاملان اقتصادی را تلاشگران عرصه پیشرفت نامید وافزود: دولت بسترساز اعتلای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تدوین استراتژی هدفمند دولت در حوزه اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد: دولت با تأمین وتقویت زیرساخت‌های مورد نیاز، امنیت سرمایه گذاری را فراهم می‌آورد.

سلگی، سختکوشی و برنامه محوری توأم با تحول و نوآوری را رمز پیشرفت دانست وافزود: مدیران و تصمیم سازان عرصه توسعه نباید سرمایه گذاران و عاملان اقتصادی را رقیب خود بدانند.

وی گفت: تحقق رشد اقتصادی و اهداف سیاست‌های مدون دولت در مسیر پیشرفت، مستلزم مدیریت جهادی و انقلابی و پیشبرد برنامه‌های تحولی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از دستور استاندار مازندران برای تشکیل ستاد امنیت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد وافزود: این ستاد باهدف رفع دغدغه‌های سرمایه گذاران و کارآفرینان استان راه اندازی شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: فرمانداران استان باید اولویت‌های سرمایه گذاری و چالش‌های پیش روی فعالان اقتصادی را شناسایی و مرتفع کنند.

سلگی گفت: جذب سرمایه گذار و رفع موانع پیشرفت در سطح استان در گرو هم افزایی و تعامل گسترده فعالان و مدیران بخش‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است.

فرمانداران چالش‌های پیش‌روی فعالان اقتصادی را رفع کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 16 =