کد خبر : 318010
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
-

تنها تیراندازان شانس کسب مدال به هانگژو می‌روند

تنها تیراندازان شانس کسب مدال به هانگژو می‌روند

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای این که بتوانیم جایگاه خود را در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ارتقاء دهیم، سعی داریم تنها تیراندازانی را به چین اعزام کنیم که شانس کسب مدال دارند.

به گزارش عصرقائم، حسین امیری در گفت و گو ، در ارزیابی از عملکرد تیراندازان در دومین اردوی آماده سازی بعد از مسابقات جهانی امارات، اظهار کرد: برای این که بتوانیم از نظر تکنیکی و فنی تیراندازان را در شرایط بهتری برای هانگژو آماده کنیم، بعد از مسابقات امارات سعی کردیم اردوها را بیشتر به سمت ساختاری پیش ببریم و با تمرکز روی کیفیت کار در جهت ارتقاء رکوردها تلاش کردیم.

وی گفت: در جریان دو اردویی که بعد از مسابقات جهانی داشتیم روند کار راضی کننده بود و رکوردهای خوبی به ثبت رسیده است.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در پاسخ به این پرسش که با عدم حضور ساره جوانمردی در بازیهای پاراآسیایی آیا با مشکل خاصی مواجه نمی شوید، خاطرنشان کرد: نسرین شاهی تنها تیراندازی است که در ۱۰ متر بادی و هم ۵۰ متر خفیف رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده است، ما امید زیادی به او داریم که جایگزین خوبی برای ساره جوانمردی باشد و در هانگژو در هر دو ماده افتخارآفرینی کند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور از ۷ تا ۱۲ بهمن خبر داد و افزود: این مسابقات در دو بخش زنان و مردان برگزار می شود که امیدواریم با شناسایی استعدادهای برتر در این رقابتها، کمبود تیرانداز در تیم ملی به ویژه در ماده های تپانچه مردان و تفنگ ایستاده و نشسته را مرتفع کنیم.

امیری در پایان درباره برنامه‌های آینده خود برای تیم پاراتیراندازی، گفت: تا پایان سال برای بهبود رکورد ورزشکاران و ارتقای عملکرد آنها تمرینات به صورت ساختاری پیگیری خواهد شد و سپس در سال آینده هدف گذاری افزایش تعداد تیراندازان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است.

تنها تیراندازان شانس کسب مدال به هانگژو می‌روند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − نه =