کد خبر : 317802
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
-

اقدامات اتحادیه اروپا هیچ‌گاه عزت و صلابت سپاه مقتدر را کم نمی‌کند

اقدامات اتحادیه اروپا هیچ‌گاه عزت و صلابت سپاه مقتدر را کم نمی‌کند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: پارلمان اروپا پیش‌نویسی برای قرار دادن سپاه در لیست سیاه تحریم و تروریستی ارائه داده که این نشان از اقتدار سپاه پاسداران دارد.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری در مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت تقوا پیشه گی، اظهار کرد: همه شما نمازگزاران و خودم را به تقوا پیشه گی دعوت و توصیه می کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بااشاره به سالروز ولادت امام محمدباقر(ع) و شهادت امام هادی(ع) افزود: امام محمدباقر(ع) یکی از پایه گذاران دانشگاه اسلامی محسوب می شود که بعد از ایشان امام جعفر صادق(ع) ادامه دهنده راه آن حضرت شدند و امروز شاهد فعالیت حوزه های علمیه هستیم.

محمدی لائینی اضافه کرد: امام محمد باقر(ع) الگوی علمی و هدایتگری مردم بود و افراد مختلفی برای کسب دانش و معرفت، نزد آن حضرت می آمدند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای حماسه مردمی ششم بهمن آمل گفت: مردم آمل در مبارزه با منافقین جنگل خوش درخشیدند و ۴۱شهید تقدیم استمرار و تداوم انقلاب اسلامی کردند تاجائیکه امام خمینی(ره)‌در وصیت نامه خویش از این قیام یاد کردند.

محمدی لائینی با ابراز گلایه مندی در بخش بازار مرکبات و بیان اقداماتی که استاندار مازندران برای صادرات مرکبات استان انجام دادند، افزود: این اقدامات باید به افزایش قیمت مرکبات استان بیانجامد.

وی برلزوم شناسنامه دار شدن محصولات کشاورزی و باغی استان مازندران تاکید کرد.

محمدی لائینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار مسئولین ارشد سازمان تبلیغات اسلامی فرمودند: تمام دستگاه های فرهنگی تبلیغی باید همت شان براین باشد حرف خدا در هیچ شرایطی نباید زمین بماند، افزود: حکم خدا تعطیل بردار  و سزاوار نیست. همگان برای عمل به فرامین خداوند متعال باید تلاش کنیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه پارلمان اروپا پیش نویسی برای قرار دادن سپاه در لیست سیاه تحریم و تروریستی ارائه داده که این نشان از اقتدار و عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد، گفت: هرچه دشمنان نسبت به آن نهاد بغض و کینه داشته باشند یعنی آن نهاد در حال درست کار کردن است. چرا که دشمنان انقلاب تلاش دارند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.

محمدی لائینی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار نیروهای امنیتی، بساط فتنه گران و اغتشاش گران را در حوادث اخیر جمع کرد و این بغض استکبار را بیشتر کرده است، اذعان کرد: شیشه عمر استکبار و صهیونیست در دست سپاه است و به امید خدا این شیشه هرچه زودتر شکسته خواهد شد.

اقدامات اتحادیه اروپا هیچ‌گاه عزت و صلابت سپاه مقتدر را کم نمی‌کند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =