کد خبر : 317663
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
-

واکنش چالهان‌اوغلو به تمسخر بازیکنان میلان: آنها را زود به خانه فرستادیم

واکنش چالهان‌اوغلو به تمسخر بازیکنان میلان: آنها را زود به خانه فرستادیم

بازیکن ترک تبار اینتر بعد از قهرمانی در سوپر جام ایتالیا که با شکست تیم سابق او همراه شد پاسخ تمسخر هم تیمی‌های سابق خود را داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از مدیاست، اینتر در سوپرجام ایتالیا با اقتدار برابر میلان به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. اینتر در  این بازی با سه گل حریف سنتی خود را در هم کوبید.

این قهرمانی برای چالهان اوغلو ستاره ترکیه ای اینتر بسیار ارزشمند و خاص بود و او به تمسخر و کری خوانی هم‌تیمی‌های سابق خود بعد از بازی پاسخ داد. او گفت: این یک رقابت بسیار مهم بود به ویژه برای من. از هم‌تیمی‌ها و هواداران تشکر می کنم. ما امشب تفاوت ها را نشان دادیم و جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشتیم.

چالهان اوغلو بعد از درخشش در میلان بود که پیراهن اینتر را بر تن کرد و به همین خاطر به یکی از چهره های بسیار منفور در بین هواداران میلان تبدیل شد. فصل قبل که میلان قهرمان سری A شد هواداران شعارهای توهین آمیزی علیه این بازیکن سر دادند و حتی بازیکنان میلان از جمله زلاتان ابراهیموویچ هم در جشن قهرمانی این بازیکن را به باد تمسخر گرفت.

چالهان اوغلو در واکنش به توهین‌هایی که فصل قبل به او شد، گفت: ترجیح می دهم سکوت کنم و در آرامش به کار خود ادامه دهم. برای من بسیار سخت بود که چنین توهین هایی را که اصلا انتظار آن را نداشتم ببینم. ما امشب تشنه پیروزی و قهرمانی بودیم و باید میلانی‌ها به ما احترام بگذارند. ما سریع آنها را به خانه فرستادیم. ما امشب میلان را در هم شکستیم.

او در پایان درباره رقابت برای فتح اسکودتو گفت: رقابت سخت است اما به خود ایمان داریم. توانستیم ناپولی صدرنشین را شکست دهیم اما برابر مونزا که همه انتظار پیروزی داشتند امتیاز از دست دادیم. راهی طولانی در پیش داریم و باید به تلاش خود ادامه داد.

واکنش چالهان‌اوغلو به تمسخر بازیکنان میلان: آنها را زود به خانه فرستادیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =