کد خبر : 317576
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
-

عصبانیت از رای انضباطی استقلال – مس رفسنجان

عصبانیت از رای انضباطی استقلال – مس رفسنجان

سرمربی مس رفسنجان از صدور رای کمیته انضباطی در فاصله کمی با بازی با نساجی گله کرد.

به گزارش عصرقائم، مس رفسنجان و نساجی فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: باتوجه به شناختی که از تیم نساجی داریم که فوتبال خوبی بازی می‌کند و نقاط ضعف و قوتی که هر دو تیم از هم مطلع هستند، اگر شرایط زمین باتوجه به بارندگی اخیر اجازه دهد، فوتبال خوبی شاهد خواهیم بود و تماشاگران می‌توانند از آن لذت ببرند. فکر می‌کنم خودمان هم در شرایطی هستیم که می‌توانیم این روندی که در چند وقت اخیر داریم، با همان فرمان ادامه دهیم.

او درباره نزدیکی تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال افزود: چند تیم در کمر جدول مثل ما به هم نزدیک هستند و این نشان می‌دهد که امسال کیفیت نسبی در لیگ برتر بوده است. ۱۰۰ درصد می‌تواند این رقابت را سوای تیم‌هایی که از باقی جدا هستند، در لیگ برتر نگه داریم.

سرمربی مس رفسنجان درباره ارزیابی‌اش از عملکرد مس در لیگ بیست و دوم گفت: سوال کلی‌ای است. نیازمند المان‌های مختلف است. یک قسمتی از آن به کار ما برمی‌گردد. یک قسمتی از آن در اختیار باشگاه است و دست ما نیست. ما نیازمند تقویت هستیم. همه تیم‌های رقیب در حال تقویت شدن هستند. با این حال تا این لحظه اتفاقی رخ نداده است.

ربیعی درباره حضور تماشاگران در دیدار فردا مقابل نساجی با اشاره به رای امروز (چهارشنبه) کمیته انضباطی درباره دیدار مس رفسنجان – استقلال بیان کرد: این جا باید یک گله بکنیم. ما روز نهم با استقلال بازی داشتیم. به هر دلیلی، الان که ۲۰ روز گذشته است، ساعت ۴ به ما اعلام کردند که دو بازیکن ما محروم هستند. این کار غیرحرفه‌ای است. این در شرایطی است که جعفری را بیمار داریم و باقری هم مصدوم شده است. کار ما سخت است. فکر می‌کنم ۱۶، ۱۷ نفر برای بازی فردا داشته باشیم. اگر قرار است محرومیتی باشد باید از اول هفته بمانم نه این که کمتر از ۲۴ ساعت متوجه شوم دو بازیکنم را ندارم.

او افزود: همه برنامه‌ریزی‌ای و پلن‌هایی که داریم تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. اگر قرار است کمیته انضباطی رایی بدهد باید پنج روز قبل از بازی بگوید. نه این که وقتی ساعت کاری تمام شده ما مجبور شدیم کارمند باشگاه را به باشگاه بفرستیم تا بدانیم ابلاغ آمده یا نه. این کار غیرحرفه‌ای است. ما حتی در تمرین امروز روی این بازیکنان برنامه‌ریزی کرده بودیم. با این حال بازیکنان را منسجم و مصمم می‌بینیم. ما سعی می‌کنیم با نفراتی که داریم با نظم همیشگی و انسجام تیمی در بازی فردا حاضر شویم. حالا حضور هواداران در ورزشگاه می‌تواند به ما کمک کند و از همین تریبون از هواداران رفسنجان تقاضا می‌کنم که فردا یار و یاور بازیکنان باشند تا بتوانیم با دست پر از زمین بازی خارج شویم.

عصبانیت از رای انضباطی استقلال - مس رفسنجان/ ربیعی: این کار اصلا حرفه‌ای نیست!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + شش =