کد خبر : 317420
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
-

برآورد ۵۰ میلیاردی دبیر از هزینه حضور در مسابقات بین المللی

برآورد ۵۰ میلیاردی دبیر از هزینه حضور در مسابقات بین المللی

رییس فدراسیون کشتی در نشست با مسئولان کمیته ملی المپیک خواستار ایجاد تغییرات در شاخص‌های تقسیم بودجه شد.

به گزارش عصرقائم، نشست تخصصی فدراسیون‌های کشتی، دوومیدانی و تنیس، داوطلب اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

درنشست نخست علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ابتدا گزارشی از برنامه‌های در دست اجرای فدراسیون در راستای آماده سازی تیم‌های ملی کشتی ارائه و اعلام کرد: نگاه ما فقط بازی‌های آسیایی نیست چرا که همزمان رقابت‌های مختلف بین المللی و رنکینگ کسب سهمیه المپیک  ۲۰۲۴ را هم داریم به طوری که فاصله بین بازی‌های آسیایی و جهانی تنها پنج روز است که تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شده است.

او ادامه داد: کشتی به عنوان رشته مدال آور انتظار حمایت بیشتری از سوی  مسئولان دارد چرا که ما ۱۰ تیم ملی داریم و همزمان درگیر رقابت‌های کسب سهمیه هم هستیم. به طوری که تا قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو چند مسابقات مهم بین المللی داریم که باید در آن‌ها شرکت کنیم که هزینه آن بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان است. لذا انتظار داریم تغییراتی در شاخص‌های تقسیم بودجه ایجاد شود. رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک عنوان داشتند کشتی همواره برای ما در اولویت بوده و قول حمایت همه جانبه از رشته مدال آور کشتی دادند.

* درخواست دوومیدانی برای جذب مربی خارجی

هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی، پریسا بهزادی نایب رییس بانوان و هاشم خزایی دبیر فدراسیون گزارش جامعی از برنامه‌ها و اردوهای در دست اقدام و اعزام‌های برون مرزی ارائه کردند.

در این گزارش رکورد و رنکینگ ملی پوشانی که شانس کسب مدال در هانگژو را دارند عنوان و از سوی مسئولان فدراسیون تاکید شد، در صورت جذب مربی خارجی در برخی رشته‌ها به خصوص در بخش پرتاب بانوان شانس کسب مدال در هانگژو هم وجود دارد.

کاظمی پور معاونت قهرمانی ورزش بانوان وزارت ورزش توضیحاتی در خصوص بیان این موضوع در کمیسیون وزارت مطرح کرد و مناف هاشمی نیز عنوان داشت این درخواست مورد بررسی قرار خواهد گرفت و قطعا در این باره جلسات تخصصی با مرکز نظارت خواهید داشت تا توضیحاتی کارشناسی کامل در این باره ارائه شود و تصمیم گیری بهتری صورت پذیرد.

*درخواست تنیس برای اعزام به بازی های آسیایی

داوود عزیزی رییس فدراسیون تنیس، فریده اشرف گنجویی نایب رییس و کشاورز دبیر فدراسیون تنیس برگزار شد و توضیحاتی از سوی رییس فدراسیون در خصوص رنکینگ برخی ملی پوشان تنیس مردان و بانوان مطرح شد.

در این نشست مسئولان فدراسین تنیس عنوان داشتند که  اگر چه ممکن است تنیس شانس کمی برای سکو داشته باشد ولی حضور ملی پوشان آن در این بازی‌ها باعث افزایش رنکینگ آن‌ها در عرصه جهانی خواهد شد چرا که با توجه به حضور برخی از چهره‌های مطرح جهانی در آسیا، شرایط برای کسب مدال دشوار است با این حال در صورت حمایت کمیته و وزارت می‌توانند امیدوار باشند.

برآورد ۵۰ میلیاردی دبیر از هزینه حضور در مسابقات بین المللی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + پانزده =