کد خبر : 317024
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
-

ربیعی: باید تمرکز بالایی مقابل ذوب‌آهن داشته باشیم

ربیعی: باید تمرکز بالایی مقابل ذوب‌آهن داشته باشیم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیمش باید تمرکز بالایی مقابل ذوب‌آهن داشته باشد.

به گزارش عصرقائم، محمد ربیعی در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: ابتدا حضور تیم ذوب‌آهن و کادر فنی این تیم و دوست و همکارم آقای تارتار را به شهر رفسنجان خوش‌آمد می‌گویم. در رابطه با بازی، فردا اولین بازی مرحله حذفی است. تیم ذوب‌آهن تیم بسیار خوب و منظمی دیدم. بازی خوب و نزدیکی خواهد بود و برای هر دو تیم سخت است و امیدواریم ایمن مرحله از جام حذفی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. باید با دقت و تمرکز بالاتر و ضریب خطای کمتر بازیکنان کار خود را انجام دهند.

وی در پاسخ به‌اینکه بیشترین تساوی را هر دو تیم دارند و تیم‌هایی هستند که سخت می‌بازند و آیا برنامه‌ای برای ضربات پنالتی دارد، گفت: برای ذوب‌آهن احترام زیادی قائلم، تیم خوب، ریشه‌دار و مربی و کادر فنی خوبی دارند. امروز سه چهار بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد که خیلی هم قابل پیش‌بینی نبود. به هرحال نوع استراتژی‌ها در جام حذفی کمی متفاوت با استراتژی در لیگ خواهد بود. اینکه بازی تا چه وقت ادامه پیدا کند و به کدام مرحله می‌رسد هم باید کادر فنی هر دو تیم برای آن پیش‌بینی لازم را داشته باشند و تصمیمات درست را اتخاذ کنند.

ربیعی در خصوص مصدومان تیمش گفت: هنوز وضعیت لک معلوم نیست، یکی دو نفر در تیم دو روز قبل با گرفتگی مواجه شدند که امیدوارم با تدابیر کادر پزشکی به بازی برسند.

سرمربی تیم مس رفسنجان در مورد خرید جفرسون باریا و عملکرد وی نیز این‌گونه پاسخ داد: به نظرم سازمان بازی ما در نیم‌فصل خوب بوده و فردا در نشست خبری بعد از بازی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم فعلاً به بازی فردا تمرکز می‌کنیم.

ربیعی: باید تمرکز بالایی مقابل ذوب‌آهن داشته باشیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − دو =