کد خبر : 317016
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
-

تارتار: باید مقابل مس رفسنجان محتاط باشیم

تارتار: باید مقابل مس رفسنجان محتاط باشیم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیمش مقابل مس رفسنجان باید محتاط باشد.

به گزارش عصرقائم، مهدی تارتار در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد:  بازی‌های حذفی نسبت به بازی‌های لیگ متفاوت است چون بازی به بازی جلو می‌رود و اگر بازنده باشی شانسی برای دور بعد نداری بنابراین باید خیلی کم اشتباه باشید. با بازیکنان صحبت کردیم و تیم مس رفسنجان را به خوبی آنالیز کردیم. تیم مس رفسنجان از تیم‌های بسیار خوب و با برنامه لیگ امسال است که خیلی کم گل خورده و ساختار دفاعی بسیار قوی دارد. در ساختار حمله موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کند کم گل زدن دلیلی بر ضعف خط حمله آن‌ها نیست و خط حمله بسیار خوبی دارند. تیم کاملی هستند و کادر فنی جوان و به‌روزی دارند و کار ما سخت است. می دانیم که فردا روز بسیار سختی را پیش‌رو داریم.

وی افزود: تیم ما هم خوب و جوان است و هیچ بازی را از پیش بازنده نیستیم. حتی در برابر تیم‌های بزرگ امسال خوب کار کردیم. فردا هم هدف‌مان این است که بازی خیلی خوبی انجام دهیم و مثل سال گذشته که توانستیم تیم قابل احترام مس رفسنجان را شکست دهیم بتوانیم به این هدف برسیم ولی باید خیلی محتاط و با تمرکز بازی کنیم چون با کوچکترین اشتباه و فرصت حذف می‌شویم و شانسی برای مرحله بعد نداریم.

تارتار درباره احتمال کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی با توجه به خط دفاع مستحکم هر دو تیم، گفت: با توجه به آماری که تیم مس رفسنجان ۱۰ تساوی و ذوب آهن ۹ تساوی دارند، روی پنالتی خیلی کار کردیم و امکان دارد هر اتفاقی بیفتد. هر دو تیم ساختار دفاعی خیلی خوبی دارند. سعی می‌کنیم در جریان ۹۰ دقیقه پیروز باشیم چون بازی سختی برابر پرسپولیس در لیگ داریم و نباید زیاد خسته شویم. می دانیم کار سختی داریم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره مذاکرات یک باشگاه لیگ برتری با حبیب فرعباسی دروازه‌بان تیمش و تساوی دو تیم در دور رفت لیگ برتر، گفت: خیلی از تیم‌ها بازیکنان ما را می‌خواهند اما آن‌ها با باشگاه قرارداد دارند و با خود حبیب صحبت کردم . او برای فردا همراه ما نیست چون در اواخر بازی با نفت آبادان دچار مصدومیت شد. خودش هم دوست دارد پیش ما بماند و مشکلی از این بابت نداریم. در بازی رفت هم دو تیم نمایش خوبی داشتند و با پنالتی که منشا از دست داد یک امتیاز توانستیم بگیریم.

تارتار درباره جذب بازیکن در نیم‌فصل نیز گفت: به خاطر مصدومیت‌هایی که در شروع فصل داشتیم باید در چند پست تقویت شویم و احتمال چند جابجایی داریم.

وی درباره مصدومان ذوب‌آهن در بازی فردا نیز گفت: حبیب فرعباسی همراه ما نیست و سعید باقرپسند، سجاد عاشوری و مسعود ابراهیم زاده هم از قبل مصدوم هستند.

تارتار: باید مقابل مس رفسنجان محتاط باشیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 6 =