کد خبر : 316349
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
-

سخنگوی ارتش: رزمایش های ارتش ادامه خواهد داشت

سخنگوی ارتش: رزمایش های ارتش ادامه خواهد داشت

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش های مختلف در طول سال و استمرار تمرینات نظامی خبر داد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی در گفت‌وگو با برنامه «سلام سردار» رادیو مقاومت با بیان اینکه به زودی رزمایشی در جنوب شرق ایران خواهیم داشت گفت: رزمایش های ارتش در راستای ارتقای توانمندی های فردی و یگانی، طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش و سپاه در طول سال‌های گذشته صدها رزمایش برگزار کرده‌اند، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس ماموریت ذاتی خودش که دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور است باید تمرینات متعددی داشته باشد.
امیر سرتیپ دوم تقی خانی افزود: برای اینکه آمادگی دفاعی ارتش دائما حفظ شود، این تمرینات انجام شده و طبیعتا در نقاط مختلف کشور هم باید این رزمایش ها طرح ریزی و متناسب با تهدیدها اجرا شود.
وی گفت: به لطف خدا امسال این تمرینات جدی‌تر دنبال شده است.
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ما تردیدی نداریم اگر در طول سال‌های گذشته تا به حال سایه جنگ از کشورمان دور بوده، همراه با جایگاه تعیین کننده فرماندهی معظم کل قوا، آمادگی دفاعی و رزمی نیروهای مسلح نیز تحت فرماندهی ایشان، تعیین کننده بوده‌است و این آمادگی حاصل نمی‌شود مگر در صحنه های عملی و اجرای رزمایش های مختلف.
امیر سرتیپ دوم تقی خانی تصریح کرد: در رزمایش‌ها ما تلاش می‌کنیم مطابق با صحنه‌ واقعی جنگ برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی کنیم که براساس آن نیروها در قالب نیروهای مهاجم و مدافع در مقابل هم قرار می‌گیرند تا قابلیت‌های طرح ریزی، هدایت و اجرا آزمایش شود.
وی افزود: رزمایش های نیروهای مسلح پیام لازم رابه دشمنان مخابره می کند و همچنان خیال هرگونه تعرض به کشور را از ذهن‌شان دور می کند.

سخنگوی ارتش: رزمایش های ارتش ادامه خواهد داشت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − هفده =