کد خبر : 316018
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
-

هوادار ۱ – نساجی ۱

هوادار ۱ – نساجی ۱

هوادار و نساجی در روز سرد و برفی تهران به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش عصرقائم، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، هوادار در ورزشگاه دستگردی تهران از نساجی میزبانی کرد. این مسابقه در هوای سرد و برفی تهران با یک ساعت تاخیر آغاز شد و در طول بازی هم بارش باران شرایط را برای دو تیم سخت می‌کرد.

در این بازی هوادار در دقایق ابتدایی روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر صائب محبی به گل رسید تا حمید مطهری در همان ابتدای بازی تحت فشار قرار بگیرد. در ادامه نیمه اول بازی متعادل دنبال می‌شد و دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما به گل تبدیل نشد تا هوادار برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم اما این نساجی بود که از همان ابتدا بازی بهتری را ارائه کرد و برای رسیدن به گل تساوی تلاش بسیاری کرد. در نهایت شاگردان مطهری گل خورده را در دقیقه ۶۸ با شوت حامد شیری در دهانه دروازه جبران کردند.

در ادامه نیمه دوم هم دو تیم موقعیت‌هایی به دست آوردند که بهترین آنها در ثانیه پایانی بازی برای نساجی در دهانه دروازه بود که آدما نیان و حسین زامهران در گل کردن توپ ناکام ماندند تا حسرت بزرگی برای‌شان به جا بماند. در نیمه دوم علیرضا حقیقی نیز چند موقعیت خوب را از هواداری‌ها گرفته بود.

ترکیب هوادار:
محمدرضا خالد آبادی، مهدی عبدی، عزت پورقاز، صائب محبی، فرزاد جعفری، سپهر روزی طلب( ۶۱- ایمان غلامی)، نیما انتظاری، محسن سفید چقایی (۲۸- محمد حسینی)، فرهاد زاوشی (۴۶- محمد عباسی)، بابک مرادی(۶۱- محمد چهارمحالی) و محمدجواد محمدی

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، اکبر صادقی، علی شجاعی(۹۰- سعید غلامعلی بیگی)، سیداحمد موسوی، صابر حردانی(۸۰- آدما نیان)، رضا جعفری، کریم اسلامی(۹۰- محمد شریفی)

*حواشی:
*خوش و بش ساکت الهامی و حمید مطهری پیش از شروع بازی.

*این مسابقه قرار بود ساعت ۱۴ برگزار شود که به علت شرایط جوی و برف روبی با یک ساعت تاخیر آغاز شد.
*در دقیقه پنج برق ورزشگاه دستگردی رفت و به همین خاطر اسکوربورد خاموش شد. حدود ۱۵ دقیقه بعد برق ورزشگاه وصل شد تا همه چیز به روال عادی بازگردد.
*پیش از بازی به علت حاشیه های اردوی پیش فصل، اصحاب رسانه منتظر برخورد ابتدای بازی ساکت الهامی و حمید مطهری بودند که ساکت الهامی به محض ورود به زمین همراه با سایر اعضای نیمکت به سمت نیمکت نساجی رفتند تا به تمام حاشیه ها پایان دهند.
*در این بازی ساکت الهامی از یک دروازه‌بان جوان به نام محمدرضا خالد آبادی برای اولین بار استفاده کرد.
*وضعیت چمن باتوجه به تمام تمهیدات لازم شرایط مطلوبی دارد. این در حالی است که قرار است فردا در همین زمین تیم فوتبال سایپا میزبان شهرداری همدان باشد.

هوادار ۱ - نساجی ۱/ فرصت‌سوزی عجیب در صحنه پایانی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 16 =