کد خبر : 315866
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
-

لوکادیا چطور با پرسپولیس فسخ کرد؟

لوکادیا چطور با پرسپولیس فسخ کرد؟

بررسی قرارداد باشگاه پرسپولیس و مهاجم هلندی نشان می‌دهد، لوکادیا از یک بند خاص برای فسخ قراردادش استفاده کرده است.

به گزارش عصرقائم، با وجود اینکه در ابتدا اعلام شده بود لوکادیا به دلیل بیماری همسرش ایران را ترک کرده و طی ۴۸ ساعت به ایران باز خواهد گشت اما این مهاجم هلندی رسما قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد تا عملا دیگر بازگشتی درکار نباشد.

باشگاه پرسپولیس که مدعی است به تمام تعهداد مالی خود در قبال لوکادیا عمل کرده و بعد از فسخ یکطرفه قرارداد، اعلام کرد از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد تا اجازه پایمال شدن حق و حقوق خود را ندهد اما این باشگاه اشاره‌ای به نحوه فسخ یک طرفه قرارداد از سوی لوکادیا نکرده است.

پیگیری‌های ، از منابع مطلع در باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد، لوکادیا با استناد به یک بند در قراردادش که مربوط به شرایط خاص می‌شود مدعی فسخ یک طرفه قراردادش است. این درحالی است که مسعود یوسفی یکی از وکلای باشگاه پرسپولیس درباره این پرونده می‌گوید: در پرونده لوکادیا فسخی وجود ندارد چون فسخ زمانی رخ می‌دهد که فرد حق فسخ را به موجب قرارداد یا بر مبنای قانون داشته باشد و اعمال کند. اینکه گفته می‌شود فسخ یک طرفه انجام شده، اصطلاح عرفی است و فسخی انجام نشده و در اصل عدم پایبندی به مفاد قرارداد است، نه اینکه فسخ شده باشد. این ترک تعهدات قرارداد است، نه اینکه فسخ کرده باشد. فسخ باید حقش در قرارداد وجود داشته باشد. در برخی از موارد فرد به واسطه شرایط مالی حق فسخ داشته و فسخ کرده است اما در قرارداد لوکادیا با توجه به شرایط، هیچ حق فسخی برای بازیکن وجود نداشته است. به همین خاطر باشگاه به خاطر عدم پایندی به قرارداد از سوی لوکادیا بحث‌های حقوقی خود را پیگیری می‌کند.

لوکادیا که با قراردادی یک میلیون یورویی به پرسپولیس آمد، حالا پرونده جدیدی برای این باشگاه ایجاد کرده و باید منتظر ماند و دید که آیا برای یکبار هم شده، یک باشگاه ایرانی برنده پرونده‌ای حقوقی در فیفا می‌شود یا خیر.

لوکادیا چطور با پرسپولیس فسخ کرد؟

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 1 =