کد خبر : 315678
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۸:۲۵
-

القای ناامیدی و ضریب دادن به پروژه «مهاجرت به خارج از کشور»

القای ناامیدی و ضریب دادن به پروژه «مهاجرت به خارج از کشور»

این چندمین بار است که روزنامه اعتماد به تطهیر و بزک قاتلان و اوباش مسلح اقدام می‌کند.

به گزارش عصرقائم، خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.
*******
بیش فعالی روزنامه اعتماد برای رهایی قاتلان «جوان کارگر بسیجی»
در جریان آشوب های اخیر عده ای از اوباش در کرج با حمله به یک جوان بسیجی به نام «سید روح الله عجمیان»، به صورت گروهی و وحشیانه وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس جسمش را روی زمین می‌کشند و به زیر کامیون می‌اندازند. در ادامه، اوباش مسلح با چند ضربه از پشت، قلب سید روح الله عجمیان را می‌شکافند وچاقو را از کمر تا شکمش فرومی‌کنند. اشرار سپس پیکر نیمه جان و نیمه برهنه‌اش را به شکل صلیب در خیابان رها می‌کنند و حتی نمی‌گذارند کسی برای کمک‌ به او نزدیک شود.
چندی پیش سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به این پرونده گفت:«پنج نفر از متهمان که اقدامات موثر از قبیل ضرب به شهید با چاقو و ضرب با  مشت و لگد  برای روی  آسفالت را  داشتند و  منتهی به شهادت سید روح الله عجمیان شد، به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت و حمله به ماموران و فراجا و موجب برهم زدن نظم عمومی شدند، به اعدام محکوم شدند و ۱۱ متهم دیگر از جمله ۳ متهم زیر ۱۸ سال با توجه به نقش شان و میزان تاثیر اقدامات آنها در شهادت شهید عجمیان به حبس های طویل المدت محکوم شدند.  احکام غیرقطعی است و در صورت اعتراض قابلیت فرجام خواهی در دیوان عالی را دارد.»
در ادامه، واکنش برخی رسانه های جریان اصلاح طلب به این موضوع، قابل تأمل و البته قابل تأسف است. این رسانه ها در ابتدا، خبر این اقدام جنایت آمیز را سانسور کردند. در ادامه، تشییع باشکوه شهید سید روح الله عجمیان توسط رسانه های اصلاح طلب سانسور شد. در مرحله بعد وقتی دادگاه محاکمه متهمان برگزار و احکام غیرقطعی صادر شد، برخی رسانه های اصلاح طلب همصدا با دشمن، ضمن تطهیر و بزک این اقدام جنایتکارانه، جای ظالم و مظلوم و قاتل و مقتول را عوض کرده و در تکاپو افتادند تا عاملین قتل یک جوانِ کارگر بسیجی را از مخمصه نجات دهند.

در همین رابطه روزنامه اعتماد در جدیدترین اقدام در مطلبی با عنوان «فاطمه ‌قره‌حسنلو، خواهر حمید ‌قره‌حسنلو در گفت‌وگو با اعتماد از ابهامات پرونده می‌گوید؛نه لیدر بوده و نه قصدی برای حضور درآن منطقه داشته است» نوشت:« وقتی در ۱۲آبان‌ماه حمید ‌قره‌حسنلو و همسرش، فرزانه، برای حضور بر سر مزار یکی از نزدیکان‌شان عازم بهشت سکینه در کرج می‌شدند، این دکتر رادیولوژی ۵۳ساله و همسر ۴۶ ساله‌اش هرگز تصور نمی‌کردند، این سفر کوتاه چنین سرنوشت عجیبی را برای‌شان رقم بزند.»
این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:« فاطمه قره‌حسنلو، خواهر حمید هم در گفت‌وگو با «اعتماد» می‌گوید:… مادرم بعد از شنیدن خبر حکم اعدام پسرش ‌دچار آلزایمر شده است. مادرم بر اثر این حادثه آسیب زیادی دیده و بیمار شده است. شوکی که بر اثر این خبر تلخ شکل گرفت همه خانواده را تکان داد، اما مادرم با توجه به روحیه و سن و سالی که دارند، دچار یک شوک شدید شدند. در فیلمی که اخیرا مادرم برای درخواست تجدیدنظر در حکم صادر شده از مسوولان منتشر کردند، مشخص است که ایشان در پیدا کردن کلمات مشکل دارند و نشانه‌های آلزایمر در مادرم کاملا هویداست. [بغض می‌کند]»
این چندمین بار است که روزنامه اعتماد به تطهیر و بزک قاتلین و اوباش مسلح اقدام می کند. لازم به ذکر است که حمید قره‌حسنلو، از قاتلان شهید روح‌الله عجمیان که با معاضدت همسر خود، فرزانه قره حسنلو به همراه چند تن دیگر در ضرب و جرح شهید نقش داشته؛ اخیراً در جریان دادگاه بررسی این پرونده اعتراف کرده است که ماهیانه ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارد.

القای ناامیدی و ضریب دادن به پروژه «مهاجرت به خارج از کشور»
یکی از کارویژه های اصلی دشمن در جنگ ترکیبی علیه مردم ایران، القای بن بست در بهبود امور و سیطره ناامیدی و القای آینده ای سیاه و تاریک است. یکی از خروجی های این عملیات رسانه ای، تشویق اقشار مختلف مردم به مهاجرت از کشور است.
متاسفانه برخی رسانه های اصلاح طلب در این پروژه ضدایرانی با دشمن همصدا و همراه هستند. این در حالی است که جریان اصلاح طلب در دوره ۸ ساله دولت روحانی، ضربات شدیدی به اقتصاد کشور و معیشت مردم وارد کرد. این طیف همچنین با فتنه ۸۸ و غائله آبان ۹۸ و همچنین در آشوب های اخیر، بر آتش آشوب بنزین ریخته و سفره مردم را کوچک کردند. با اینحال در اقدامی تأمل برانگیز در جایگاه شاکی نشسته و پازل دشمن در عملیات روانی علیه ملت ایران را تکمیل می کند.
در همین رابطه روزنامه هم میهن در مطلبی با عنوان «مهاجران در موقعیت فرار از وضعیت فعلی؛رفتن به هر قیمتی» نوشت:«ما نتیجه حوادث سال ۸۸ را در سال ۸۹ با پدیده فرارمغزها مشاهده‌ کردیم. افراد ممکن است میل به مهاجرت داشته باشند، اما وقوع یکسری از اتفاقات، اقدام برای مهاجرت‌شان را سرعت می‌بخشد و میل را تبدیل به اقدام می‌کند. به‌هرحال آزادسازی مدرک، یادگیری زبان و انجام فرآیند پذیرش‌تحصیلی یا مهاجرتی در یک‌کشور، بین شش تا ۹ماه زمان می‌برد. حدس ما این است که این وضعیت در آمار سال آینده به‌شکل تصاعدی نشان داده شود.»

در ادامه این مطلب آمده است: «سن‌مهاجرت پایین آمده است. قبلا یکی از انگیزه‌های افراد برای بازگشت به کشور، غم غربت و دوری از خانواده بود. اما حالا خانواده فرزندان را ترغیب به مهاجرت می‌کنند تا بعدا خودشان به آنها اضافه شوند. این سیگنال آماری نیست، تحلیلی است.. یک فرآیند مهاجرتی رخ داده است. زمانی که عوامل کلان مهاجرت تضعیف می‌شود، تمام بخش‌ها را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. تمام بخش‌هایی که از وضعیت ناپایدار اقتصادی و ناامیدی اجتماعی گلایه و شکایت دارند، می‌توانند در فرآیند مهاجرت قرار گیرند. به‌همین‌دلیل است که عوامل مهاجرت یک کشاورز درست مانند عوامل و دلایل مهاجرت پرستار و پزشک است… از سال۹۹ بعد از آبان‌ماه ۹۸ که بیشترین فشار اقتصادی و اجتماعی وارد شد، ما اولین هشدارها را دادیم.»

خط ویژه| القای ناامیدی و ضریب دادن به پروژه «مهاجرت به خارج از کشور»
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =