کد خبر : 313391
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
-

سرمربی دانمارک: برای بردن جام جهانی به قطر آمده‌ایم

سرمربی دانمارک: برای بردن جام جهانی به قطر آمده‌ایم

سرمربی دانمارک در نشست خبری پیش از بازی فردا سه‌شنبه این تیم با تیم ملی تونس تاکید کرد، قهرمانی تیمش در جام جهانی را مد نظر دارد.

به گزارش عصرقائم، کسپر هیولمند،‌ سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک امروز دوشنبه در این نشست خبری تاکید کرد، این تیم به قطر آمده تا برنده جام جهانی شود.

تیم ملی دانمارک در جام ملت‌های اروپا در سال گذشته میلادی به رغم شکست در بازی افتتاحیه خود در پی از حال رفتن کریسیتین اریکسن به دلیل حمله قبلی، به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

این تیم بعد از نشان دادن عملکردی قدرتمند در مرحله انتخابی به جام جهانی راه پیدا کرد و در لیگ ملت‌های اروپا نیز دو پیروزی بر فرانسه‌ای که در جام جهانی قطر با آن هم گروه است داشت.

هیولمند در آستانه بازی سه شنبه با تونس در استادیوم المدینة التعلیمیة قطر گفت: “رویای ما بردن یک جام است. بنابراین وقتی به عنوان گروه بازیکنان وارد یک تورنمنت می‌شوید آنها کیفیت بردن را دارند منظور من بردن همه چیز است.

به نوشته پایگاه ان.دی تی‌وی اسپورتس، تیم ملی دانمارک احتمالا در این گروه بر سر کسب جایگاه نخست با فرانسه‌ای که دو بار برنده جام جهانی شده رقابت خواهد کرد چرا که به احتمال تقریبا مسلم تیم دوم این گروه در راند دوم برابر آرژانتین قرار خواهد گرفت.

هیولمند که تیمش در مرحله گروهی همچنین برابراسترالیا نیز بازی خواهد داشت با توجه به آماده شدن و روی فرم آمدن اریکسن قاطعانه درباره شانس تیمش در جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرد. او بیان داشت: “آیا ما از بخت‌های کسب جام جهانی به شمار می‌آییم؟ خیر… اما ما می‌توانیم در این مسیر همه را شکست دهیم و یک اعتماد به نفس قوی داریم.

او تاکید کرد: ما یک گروه بسیار خوب از بازیکنانی داریم که با همدیگر همکاری می‌کنند و بهترین راه برای بردن در همه بازی‌ها داشتن یک رویای بزرگ است.

سرمربی دانمارک: برای بردن جام جهانی به قطر آمده‌ایم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =