کد خبر : 313034
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
-

۴۰ پروژه‌ کشته‌سازی که ضدانقلاب در آشوب‌های اخیر اجرا کرد

۴۰ پروژه‌ کشته‌سازی که ضدانقلاب در آشوب‌های اخیر اجرا کرد

ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر سعی کرد با به دست آوردن اطلاعات و آمار فوتی‌ها، همچون گذشته فوت آن‌ها را با تکنیک کشته‌سازی به پلیس و نیروهای امنیتی منتسب کند؛ بر این اساس ۴۰ پروژه کشته‌سازی را در هفته‌های گذشته را مرور می‌کنیم.

به گزارش عصرقائم، کشته سازی یکی از ترفندهای رسانه‌ای دشمن در ناآرامی‌های اجتماعی است که در حوادث و فتنه‌های گذشته هم از سوی دشمنان به کار گرفته شده اما این موضوع در حوادث اخیر به شکل حیرت آوری افزایش یافته است. در همین راستا هنوز آتش یک دروغ بزرگ کم نشده، اتاق فکر دشمنان یک دروغ دیگر رو می‌کند تا مبادا اوضاع آرام شود.

مهم‌ترین پروژه دروغ‌های این رسانه‌ها در هفته‌های گذشته، پروژه کشته سازی بود، دشمن با متوسل شدن به  این حربه برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی  پروژه کشته سازی را دنبال می‌کند. بر همین اساس ضدانقلاب با به دست آوردن اطلاعات و آمار فوتی‌ها در مدت اخیر سعی دارد فوت آن‌ها را با تکنیک کشته‌سازی به پلیس و نیروهای امنیتی منتسب کند.

رسانه‌های ضد ایرانی این روزها فوتی‌های حوادثی مثل مسمومیت، تصادف و خودکشی و یا حتی فوت عادی را به‌جای کشته‌های اغتشاشات معرفی می‌کنند و هربار با برملا شدن دروغِ خود به سراغ سوژه جدید می‌روند.

سال‌های قبل در فتنه سال ۱۳۸۸ نیز پروژه کشته سازی در آشوب‌ها و اغتشاشات ایران به عنوان محور جدی ضدانقلاب در برافروختن آتش فتنه مورد توجه رسانه‌ها و عوامل میدانی‌شان بود. مانند ندا آقاسلطان، ترانه موسوی( که فردی با این نام فوت نکرده بود ولی میرحسین موسوی در مراسم ختم او شرکت کرد)، سعیده پورآقایی (که ادعا شد توسط عوامل جمهوری اسلامی ایران به قتل رسیده ولی بعدا معلوم شد زنده است و تنها از منزل پدری فرار کرده است!) یا پیراهن خونین احمد باطبی که معلوم شد خون روی پیراهن، نه متعلق به دانشجوی دانشگاه تهران که خون یک حیوان خانگی است! ( بنا به اظهارات خود باطبی)

در سال ۱۳۹۶ هم شاهد اخبار و شایعات کشته سازی بسیار بودیم. به عنوان مثال تصویر زنی به نام راضیه اسماعیلیان منتشر شد که ادعا شد با وجود باردار بودن در خمینی شهر کشته شده ولی بعد معلوم شد ایشان زنده است و تصویری هم که از ایشان منتشر شده مربوط به خانم «مریم زنگنه» یکی از خبرنگاران فوت شده روزنامه قدس بود. نکته جالب توجه این جاست که دانیال اسماعیلی فر بازیکن کنونی باشگاه پرسپولیس تهران هم از این شایعات در امان نبود. در آن سال برخی رسانه‌های معاند با انتشار تصویر بازیکن وقت تراکتورسازی مدعی شدند که وی در پادگان به دلیل عدم رسیدگی کشته شده است.

در آبان ۱۳۹۸ نیز ادعای کشته شدن دختر ۱۴ ساله‌ای به نام نیکتا اسفندانی در خیابان ستارخان مطرح شد که با گفتگوی پدر نیکتا معلوم شد این ادعا صحت ندارد اما پس از گذشت مدت زیادی سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل هنگام سخنرانی خود با نشان دادن تصویر نیکتا اسفندانی ادعای واهی کشته شدن وی در جریان اغتشاشات آبان ماه را مجددا مطرح کرد.

رسانه‌های معاند در همان ایام مدعی شدند سیدحسین آل ناصر از جوانان شیعه خوزستانی با شلیک مستقیم نیروهای امنیتی کشته شده است. این درحالی بود که صاحب تصویر فردی به نام ابوجهاد از اعضای گروهک تروریستی داعش بود که در سال ۲۰۱۷ در سوریه به هلاکت رسید. در همین سال فیلمی از صورت خونین یک زن در اصفهان منتشر شد که ادعا شد وی در درگیری با ماموران کشته شده است اما پس از مدتی وی دستگیر و  مشخص شد که این یک سناریویی از پیش تعیین شده بوده و فوتی در میان نبوده است.

در چهل روز نخست ناآرامی های اخیر شاهد چهل کشته دروغین بودیم که فهرست آنها در جدول زیر قید شده است. همانطور که در نکته های استخراج شده خواهد آمد برخی از این افراد اگر چه در روزهای اخیر مرحوم شده‌اند اما مرگ آنها الزما ربطی به اغتشاشات اخیر نداشته و در مواردی هم به دست ضدانقلاب صورت گرفته ولی با وارونه نمایی علت این مسئله را متوجه نظام کرده اند. در مواردی هم چنانکه خواهد آمد اساساً متوفی وجود خارجی ندارد. لذا عبارت کشته سازی دروغین ناظر به دروغ انتساب مرگ این افراد به نظام است.

علی ایحال بررسی این موضع نشاندهنده نکات قابل توجهی است.

نکته اول:

در این کشته سازی‌ها به موارد زیر توجه جدی شده است:

۱) دختر بودن و دانش آموز بودن برای تحریک حداکثری عواطف به طور جدی مورد توجه بوده است

۲) پراکندگی استانی فوت شدگان ادعایی برای فراگیری مورد توجه بوده است

۳) پراکندگی قومیتی برای برانگیختن اقوام (کرد، لر، عرب، بلوچ، ترک، شمالی) نیز مورد توجه قرار گرفته است

نکته دوم:

تلاقی کاملاً معنی دار و هدفمند اکثر این کشته سازی‌ها در دو مقطع  زمانی:

اول: زمان اعلام فوت مرحوم مهسا امینی و آغاز اغتشاشات در روزهای آخر شهریور
دوم: در روزهای نزدیک به چهلم مرحوم امینی در ۷ آبان

نکته سوم:

بررسی این چهل کشته ادعایی نشان می دهد که آنها در ۵ دسته جا می گیرند:

برخی اساساً زنده هستند و خود نیز مصاحبه کرده اند. (۸ نفر)

برخی اساساً وجود خارجی ندارند! (۴ نفر)

علت فوت چندین نفر از آنها مرگ طبیعی (ایست قلبی) و یا خودکشی به دلیل اختلافات خانوادگی بوده است.

چند مورد از فوتی‌ها مربوط به زمان های گذشته و قبل از این ناآرامی های اخیر بوده است. (۲ نفر)

چندین مورد مورد توسط ضدانقلاب و خود اغتشاش‌گران کشته شده ولی به نیروی های امنیتی منتسب شده است.

40 پروژه‌ کشته‌سازی که ضدانقلاب در آشوب‌های اخیر اجرا کرد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 − شش =