کد خبر : 312981
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
-

۱۲۰ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات مازندران در زندان هستند

۱۲۰ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات مازندران در زندان هستند

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه حکم قاطعانه و بازدارنده برای برهم زنندگان نظم و امنیت مردم صادر می‌شود گفت: درحال حاضر حدود ۱۲۰ نفر از عوامل اغتشاشات مازندران در زندان به سر می‌برند.

به گزارش عصرقائم، محمدصادق اکبری در گفت‌وگوی اختصاصی ، درباره چگونگی برخورد با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم مازندران، اظهارکرد: دستگاه قضایی مازندران از ابتدای حوادثی که منجر به برهم زدن نظم و امنیت مردم توسط اغتشاشگران شده با قاطعیت ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه صف معترضان و اغتشاشگران از هم جدا شده است خاطرنشان کرد: پرونده مقدماتی افرادی که با هنجارشکنی و آتش زدن اموال خصوصی یا عمومی آرامش مردم را به مخاطره انداخته‌اند با کمک ضابطان قضایی تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: این پرونده‌ها در سریعترین و کوتاهترین زمان با درنظر گرفتن همه ضوابط قانونی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و حکم قاطعانه و بازدارنده صادر می‌شود تا موجب درس عبرتی برای این افراد و کسانی که در اندیشه چنین جرایمی هستند باشد.

اکبری درخصوص تعداد دستگیرشدگان اغتشاشات مازندران نیز گفت: هزار و ۱۵۰ نفر در حوادثی که در مازندران رخ داد دستگیر شده و روانه زندان شدند که البته بسیاری از این افراد با قرار تامین مناسب آزاد شده اما در هنگام محاکمه دوباره احضار و به پرونده آن‌ها رسیدگی می‌شود.

وی تاکید کرد: درحال حاضر حدود ۱۲۰ نفر از عوامل اغتشاشات مازندران در زندان به سر می‌برند.

120 نفر از عوامل اصلی اغتشاشات مازندران در زندان هستند/صدور حکم بازدارنده برای آشوبگران و اغتشاشگران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =