کد خبر : 312930
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
-

لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی

لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی

لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی، اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی است و با آغاز آن همه مردم جهان چشم بر این بازی‌ها می‌دوزند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فروشگاه ورزشی اسپورتتو، طرح لباس تیم ملی ایران معمولا برگرفته از فرهنگ، نماد و تاریخ هر کشور است. پس شایسته است بازیکنان مان با لباس‌هایی شکیل و زیبا در عرصه جهانی حضور پیدا کنند.

تیم ملی ایران تاکنون پنج بار در جام جهانی حضور داشته است و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ششمین باری است که در این هم آوردگاه بزرگ جهانی شرکت خواهد داشت.

تاکنون کمپانی‌های آدیداس، پوما، آل اشپورت تولیدکنندگان لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی‌های گذشته بوده‌اند. در جام جهانی ۲۰۲۲ برای اولین بار یک برند ایرانی کیت تیم ملی را تولید خواهد کرد.

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸

در اولین حضور ایران در جام جهانی، این تورنمنت در کشور آرژانتین برگزار می‌شد. همیشه اولین‌ها جور دیگری در ذهن ثبت می‌شوند؛ مثل اولین حضور، اولین گل، اولین لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی، بزرگترین رویداد فوتبالی جهان …!

تولیدکننده لباس تیم ملی در این جام جهانی، کمپانی آدیداس بود و مانند تمام کیت‌های کلاسیک قدیمی طراحی بسیار ساده‌اس داشت.

زمینه پیراهن و شورت تیم ملی ساده و به رنگ سفید و نوار دور آستین و دور یقه، قرمز بود. در پهلوی پیراهن و کنار شورت، سه خط آدیداس با رنگ قرمز وجود داشت.

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۹۸

یکی از ماندگارترین دوره‌های جام جهانی برای ایرانیان، جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه است. طلایی‌ترین نسل تاریخ فوتبال ایران، پس از بیست سال انتظار، با خلق حماسه ملبورن مجوز حضور در جام جهانی را دریافت کردند.

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ محبوب ترین کیت تیم ملی ایران است.

اصلا مگر می‌شود لباس قرمز تیم ملی بر تن حمید استیلی و آن چهره‌ی مملو از شادی و غرور او پس از گل به آمریکا را فراموش کرد؟

کمپانی تولیدکننده کیت تیم ملی در جام جهانی فرانسه، برند پوما بود.

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶

تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۰۶، به میزبانی کشور آلمان باهم به رقابت می‌پرداختند.

تیم ملی ایران در این دوره با تیم های پرتغال، مکزیک و آنگولا هم گروه بود. با مشخص شدن هم گروهی‌های تیم ملی و حضور ستاره‌هایی چون علی دایی، جواد نکونام، وحید هاشمیان، فریدون زندی و … این باور در جامعه شکل گرفته بود که بالاخره برای اولین بار تیم ملی کشورمان را فراتر از مرحله گروهی خواهیم دید اما از جام جهانی ۲۰۰۶ به جای لذت صعود، تنها حسرت بر دل مان ماند.

برند پوما طراحی بسیار ساده‌ای برای کیت تیم ملی ایران ۲۰۰۶ ارائه داده بود و بازیکنان تیم ملی با یک لباس ساده با رنگ مکمل سبز به میدان می‌رفتند.

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴

نسل جدید فوتبال دوستان خاطرات این جام جهانی را که در کشور برزیل برگزار می‌شد، خوب به خاطر دارند. نیجریه، بوسنی و یاران مسی (آرژانتین) در گروه ایران حضور داشتند.

لباس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ تغییرات زیادی نسبت به پیراهن تیم ملی در دوره‌های قبلی پیدا کرده بود که بارزترین آن منقش شدن لباس تیم ملی به یوز ایرانی بود!

ترس روبرو شدن با ستاره فوتبال جهان و غیرت و تعصب در بازیکنان آمیخته شد و یک ورژن بی‌نظیر از شاگردان کیروش روانه کارزار جام جهانی شدند.

طراحی و تولید لباس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ را کمپانی آل اشپورت بر عهده داشت.

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

یوزپلنگ لباس تیم ملی از جام جهانی ۲۰۱۴ همراه ایران به روسیه هم آمد.

کسی فکرش را هم نمی‌کرد ایران در گروه مرگ بتواند چنین امیدوارانه برای بقا زندگی کند؛ پرتغال، اسپانیا و مراکش!

پس از مسی نوبت رونالدو بود تا توسط شیرمردان ایران متوقف شوند و حتی مهلک‌تر از قبل!

آدیداس با وجود یک طراحی ساده برای لباس تیم ملی ایران، کیت زیبایی را تولید کرد و تار و پود آن با خاطرات غرورانگیز گره خورده است؛ از مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند گرفته تا آن ضربه پر از افسوس طارمی به سمت دروازه پرتغال…

لباس تیم ملی ایران ۲۰۲۲ جام جهانی قطر

بازهم جام جهانی و بازهم یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی ایران! اما این بار دیگر خبری از سر یوزپلنگ ایرانی روی پیراهن نیست بلکه پترن پوست یوز ایرانی روی لباس تیم ملی ایران ۲۰۲۲ برای جام جهانی طراحی شده است.

طرح لباس ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، با انتقادات زیادی روبرو شد ولی امید است که این نسل طلایی با لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قاب‌هایی ماندگاری رقم بزند.

شرکت تولیدکننده لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، برند ایرانی مجید است که سابقه تولید لباس قبلی تیم ملی، لباس استقلال، لباس‌های تیم ملی کشتی و … را هم دارد.

لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی

خرید لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی

با آغاز جام جهانی فروشگاه‌های مختلفی کیت ایران ۲۰۲۲ را موجود کرده‌اند. اما انتخاب از بین این همه فروشگاه و تشخیص محصولِ با کیفیت ممکن است شما را سردرگم کند.

فروشگاه ورزشی اسپورتتو، یکی از با سابقه‌ترین فروشگاه‌های ورزشی کشور است که سال‌هاست اعتبار بسیار زیادی را در زمینه لباس ورزشی بدست آورده است.

برای خرید لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را می‌توانید با کد تخفیف: iran2022 از فروشگاه اسپورتتو تهیه کنید.

لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =