کد خبر : 309257
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
-

تشویش اذهان عمومی، معنایش مردمی بودن نیست

تشویش اذهان عمومی، معنایش مردمی بودن نیست

در این سال‌ها نیروهای نظامی همیشه جانشان را کف دست گرفتند تا مردم درآرامش وامنیت باشند و در مقابل سلبریتی ها بدنبال جمع کردن پول و ندادن مالیات بودند، کدامشان در کنار مردمند؟

به گزارش عصرقائم، در این سال‌ها نیروهای نظامی همیشه جانشان را کف دست گرفتند تا مردم درآرامش وامنیت باشند

حالا چه شده که در فضای مجازی یک عده خودشان را مردم میگویند و بقیه افراد جامعه را حکومتی و سرکوبگر می‌نامند، جای تعجب دارد.

اینکه گرانی هست، اینکه شاید یکی کارش را درست انجام نداده یا یکی اختلاس میکند این ضعف ها همیشه و در همه جا هست.

چرا خود را مردمی میپندارید و مخالفانتان را غیر مردمی، آیا مخالفانتان جزو مردم نیستند؟؟ چرا فکر میکنیند جمعیت شماها بیشتر است؟؟؟

امسال علی کریمی و مسیح علی نژاد و غیره که خودشان غرق در فسادهای مالی و اخلاقی هستند الان شدند لیدر اعتراضات ؟؟؟
علی کریمی زمانیکه در ایران بود چرا به فاسدینی چون هدایتی و زنجانی که رفیقش بودند اعتراض نکرد؟؟
این سوال‌ها تو ذهنتان نیامد؟

آری ایران عزادار است!؟  اما عزاداره بی‌بصیرتی یک عده ای که خودشان را مردم میدانند درحالیکه دقیقا دارند برای دشمنان مردم بازی میکنند و آب در آسیاب انها میریزند.

مردم یعنی شهدایی که این روزها دارند به دست معترضین جان میدهند یعنی آنهایی که جانشان را بخاطر جو گرفتگی از دست دادند و در جو مثلا اعتراضی که توسط رسانه‌های معاند در فضای مجازی درست شد و توسط عده‌ای خائن مسلک وطنی دامن زده شد.

برخی‌ها مثلا اعتراض دارند به کشته شدن مهسا امینی اما نمیدانند با این نحوه اعتراضشان چند تا مهسا امینی دیگه رو خودشان به کشتن دادند. این ‌ها هدفشان جمهوری اسلامی است و حان افراد ذره ای برایشان اهمیتی ندارد چه فرد مهسا امینی باشد چه سیدعلی موسوی بله این ها بدنبال براندازی نظام هستند.

اگرخیلی رگ غیرتت وَرَم میکند و ناموس دوستی چرا برای شلیر رسولی واکنش نشان ندادی، اگر سلبریتی های خارجی دلشون برا حقوق بشر میسوزد و ادعا دارند، چرا برای دختران محصل افغان حتی یک هشتگ هم نزدند؟

چرا این همه تناقض رو نمی‌بینیند؟ چرا نمیبینیند روند و نحوه اعتراض الان تبدیل شده به اغتشاش؟

فوتبالیست ها و هنرمندایی که جیبشان پر از پول و میلیون برایشان پول خورد است، دلشان برای مردم میسوزد؟ این افراد پول مردم را چپاول می‌کنند. اینها میلیارد میلیارد و از پول ما مردم را میگیرند، اگر دلسوزن بخشی از حقوقشان رابه نیازمندها بدهند مثل محمد انصاری، شایان مصلح و دیگران که چنین کاری میکنند.

لطفا الکی ادعا نکنیم با مردمیم شماها دقیقا مقابل مردمید که دارید فقط تحریکشان می‌کنیند. اگه فکر می‌کنیند برای مردم قدم بر میدارید اعلام کنید رایگان بازی میکنیم بگوید پولمان را به فلان خیریه می‌دهیم، نه اینکه الکی شادی بعد گل نکنیند یا ربان مشکی ببندید بگید عزادارید و دلتان برای ملت می‌سوزد.
ملت ایران دلسوزهایی مثل شما نمی‌خواهند شما در زمین بازی وظیفه ات را بدرستی انجان بده تا هوادارانت شعار بی‌غیرت نثارت نکنند دلسوزی ات پیشکش ما.

در اینجا باید گفت طرف دختر خود را گردن نمیگیرد و به او رسیدگی نمیکند، آن وقت سوار موج رسانه ای غرب میشود و می‌گوید عزادار مهسا امینی هستم، آقای بی‌غیرت شنا اگر ناموس داشتی دختری که دنیا اوردی برایش پدری می‌کردی و هزینه اش را می‌دادی تا آواره و بی‌پدر بزرگ نشود.

درمورد بازیگران هم باید گفت شمایی که حتی حاضر نیستی از درآمد میلیاردی ات مالیتش را پرداخت کنی تا گره ای از مردم باز شود لطفا دهانت را ببندید و فریاد مردمی بودن نزنید چراکه مردمی بودن به عمل است نه استوری گذاشتن و تحریک برای کارهای خرابکارانه در کشور، کاش یاد می‌گرفتید در کاری که سررشته ندارید دخالت نکنید البته این جمله برای همه صدق می‌کند هم مسولین هم کارشناسان مجازی که امروز ادعای مردمی بودن دارند.

درپایان باید گفت باید کمی تفکر کنیم پازل‌های دشمن را کنار هم بچینیم تا ببینید اب را در آسیاب چه کسی می‌ریزیم و چه کسانی دلسوز ایران هستند و با هم‌صدای دشمن بدنبال سوریه سازی برای ایران عزیزمان نباشیم.

به قلم امیر اسدی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + نوزده =