کد خبر : 308784
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
-

برگزاری شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

برگزاری شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند

قائم مقام کمیته امداد مازندران با بیان اینکه هرساله شور عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود، گفت: کمک های نقدی وغیر نقدی جمع آوری شده، برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان هزینه می‌شود.

به گزارش عصرقائم، میثم معافی در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه ساری اظهار کرد: در استان ۸۳ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد  قراردارند و از خدمات مختلف این نهاد مانند فرهنگی، اشتغال، عمرانی و… بهره مند هستند.

قائم مقام کمیته امداد مازندران تصریح کرد:از سوی این نهاد حمایتی به نیازمندان تسهیلات قرض الحسنه، کارگشایی  و… پرداخت می شود و سال گذشته بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد.

معافی بیان کرد: از مجموع افراد تحت حمایت ۱۲ هزار نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین، ۱۲ هزار دانش آموز  در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات بهره مند هستند و به دانش آموزان خدماتی شامل مهارتی، هزینه تحصیلی، تربیتی ، آموزشی  و کمک های مومنانه ویژه  ارائه می شود.

وی با بیان اینکه هرساله شور عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال شور عاطفه ها از ۱۵مرداد آغاز شده تا ۱۵ مهر ادامه دارد و کمک های نقدی وغیر نقدی جمع آوری شده، برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در استان هزینه می‌شود.

معافی ادامه داد: با همکاری و مشارکت بانک‌های عامل امسال ۱۸ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد می شود و هدف اصلی این نهاد توانمندسازی مددجویان است.

وی با اشاره به اهمیت سپرده گذاری خیران در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ادامه داد: با سپرده گذاری خیران در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، بسیاری از مشکلات نیازمندان مرتفع خواهدشد.

قائم مقام کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: ۲۵۰۰خانوار مازندرانی تحت حمایت کمیته امداد در استان  فاقد زمین هستند و امیدواریم با کمک خیران زمین برای ساخت مسکن این افراد هم تامین شود.

معافی از مشارکت مردم نوعدوست، خیران و مسئولان با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان تقدیر کرد.

برگزاری شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 18 =