کد خبر : 308442
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
-

ده شهدا از اقدامات ممتاز دولت سیزدهم است

ده شهدا از اقدامات ممتاز دولت سیزدهم است

استاندار مازندران، توجه ویژه به مسائل خانواده شهدا را از اقدامات ممتاز و برجسته دولت سیزدهم برشمرد و گفت: همین برنامه دولت سیزدهم برای اجرای وصیت نامه شهدا را در مازندران پیگیری می‌کنیم.

به گزارش عصرقائم، سید محمود حسینی پور در گردهمایی تشکل های مادران، همسران، فرزندان، خواهران و تجلیل و تکریم از همسران فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس کشور در مجتمع شهید بهشتی ساری افزود: خانواده های معظم شهدا با ترسیم و تبیین راه و مسیر شهدا به نوعی در مسیر جهاد تبیین گام بر می دارند.

استاندار مازندران به برخی اقدامات از سوی جریان های فتنه انگیر در ایام فتنه ۸۸ به عنوان بخشی از اقدامات برای خدشه دار کردن جایگاه خانواده شهدا نام برد و گفت: در همان زمان این خانواده های شهدا با اتخاذ مواضع محکم مانع هرگونه سوء استفاده منفعت طلبان بود.

وی توجه ویژه به مسائل خانواده شهدا را از اقدامات ممتاز و برجسته دولت سیزدهم برشمرد و افزود: در این دولت اجرایی کردن و عمل به مفاد وصیت نامه شهدا در دستور کار قرار گرفته است و بدین طریق شاید گامی را در جهت زنده نگه داشتن اهداف این عزیزان ایفا کنیم.

حسینی پور گفت: همین برنامه دولت سیزدهم برای اجرای وصیت نامه شهدا را در مازندران پیگیری می کنیم و البته می گوییم صد در صد گفتمان و مسائل مطرح شده دراین وصیت نامه ها اجرایی شود.

*حل مشکلات خانواده شهدا اولویت مسوولان مازندران

وی همچنین با اشاره به اینکه خانواده های شهدا با مشکلات و مسائلی دست و پنجه نرم می کنند، اظهارداشت: یکی از اولویت های بنده در مازندران رفع این مشکلات است و برای این منظور نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

استاندار مازندران بکارگیری ظرفیت خانواده شهدا در جایگاه های مدیریتی را به عنوان یکی از اقدامات در این خصوص نام برد و گفت: تاکنون ۶ مدیر ارشد شهرستان ها از فرزندان شهدا منصوب شده اند که البته در انتصاب این افراد ملاک های شایستگی و لیاقت آنها مورد لحاظ قرار گرفته  است و براساس شایستگی هایی که داشته اند این سمت به آنها سپرده شده است .

وی اظهار داشت: بررسی ها نشان می دهد رضایتمندی مردم از خدمات مدیرانی که از خانواده شهدا هستند خوب است و این افراد توانسته اند که با خدمتگذاری صادقانه ای که انجام داده اند به نوعی راه شهدای خود را ادامه بدهند.

استاندار مازندران حضور اعضای خانواده شهدا در دستگاه های اجرایی را زمینه ساز برکت در کارهای اداری دانست و گفت: با حضور این افراد در سیستم های اداری به نوعی مسیر شهدا دقیق تر در اختیار همه همکاران قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: به پشتوانه همین جهاد و استقامت شهداست که امروز شاهد حفظ و بالندگی انقلاب اسلامی چه در کشور و چه در عرصه های بین المللی هستیم.

حسینی پور تصریح کرد: شهدا با انتخاب مسیر حفظ کیان انقلاب و کشور در این راه قدم برداشتند که در این مسیر حمایت و پایداری همسران و خانواده های آنها نقش تاثیرگذاری داشته است.

وی تاکید کرد: در مقابل اینهمه صبوری و از خودگذشتگی همسران و مادران شهدا سر تعظیم فرو آوردیم چرا که اگر نبود صبوری رنج ها و مشقت هایی که رخ داده است شهدا نمی توانستند با این خیال آسوده در مسیری که به آن اعتقاد داشتند گام بردارند.

مازندران بیش از ۱۰ هزار شهید در راه انقلاب اسلامی و در زمان جنگ تحمیلی تقدیم نظام کرده است .

توجه ویژه به مسائل خانواده شهدا از اقدامات ممتاز دولت سیزدهم است/انتصاب ۶ مدیر ارشد مازندران از فرزندان شهدا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =