کد خبر : 307597
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
-

آمریکایی‌ها مخالف مداخله نظامی در اوکراین هستند

آمریکایی‌ها مخالف مداخله نظامی در اوکراین هستند

نتایج یک نظرسنجی جدید که نتایجش امروز (چهارشنبه) منتشر شد نشان داد،آمریکایی‌ها از تمام طیف سیاسی این کشوراز اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین حمات نمی‌کنند.

به گزارش عصرقائم، به نوشته رویترز، تنها ۲۶ درصد آمریکایی‌ها گفتند که از چنین مداخله‌ای حمایت می‌کنند، اما ۴۳ درصد با اعزام نیروهای آمریکایی به کشورهای عضو ناتو واقع در همسایگی اوکراین که در جنگ با روسیه نیستند، موافق بودند.

پس از گذشت حدود شش ماه از جنگ در اوکراین، اکثریت شکننده‌ای از آمریکایی‌ها موافق هستند که واشنگتن باید به حمایت از کی‌یف تا زمانی که روسیه تمام نیروهایش را از اوکراین خارج کند ادامه دهد.

از جامعه ۱۰۰۵ نفری شرکت کننده در این نظرسنجی برگزار شده از سوی رویترز/ایپسوس که درروزهای اخیر در آمریکا به صورت آنلاین برگزار شد، ۵۳ درصد از آنها گفتند از حمایت آمریکا از اوکراین “تا زمانی که تمام نیروهای روسیه از قلمرو مورد ادعای اوکراین خارج شوند” حمایت می کنند.

این حمایت نزد هر دو حزب سیاسی اصلی آمریکا وجود داشت به نحوی که ۶۶ درصد دموکراتها و ۵۱ درصد جمهوریخواهان از این موضوع حمایت کردند.

اکثریت کمی معادل ۵۱ درصد هم از ارائه تسلیحاتی همچون تفنگ و تسلیحات ضد تانک به ارتش اوکراین حمایت کردند در حالی که ۲۲ درصد با آن ابراز مخالفت کردند.

طبق روال نظرسنجی‌های گذشته،

ضریب خطای این نظرسنجی مثبت یا منفی ۳.۸ درصد است.

آمریکایی‌ها مخالف مداخله نظامی در اوکراین هستند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − پنج =