کد خبر : 307404
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
-

ضرب‌آهنگ امیدآفرینی را به گوش تمام مردم مازندران برسانیم

ضرب‌آهنگ امیدآفرینی را به گوش تمام مردم مازندران برسانیم

استاندار مازندران با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرائی مازندران می‌بایست حوزه فعالیت و امیدآفرینی در استان باشد؛ گفت: در هفته دولت باید با هم‌افزایی و یک ضرب‌آهنگ تغییر و تحول، آبادانی و امیدآفرینی را به گوش تمام مردم استان مازندران برسانیم.

به گزارش عصرقائم، سیدمحمود حسینی‌پور در چهارمین جلسه شورای اداری استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران عضو این شورا در سالن شماره یک استانداری برگزار شد با بیان اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم، اظهار کرد: شهادت شهید بهشتی و باهنر موجب رسوایی چهره مستکبران و عاملان منافق نفوذی در آن برهه حساس از انقلاب شد.

وی افزود: این اتفاق، جامعه را بیش از پیش را به سمت ارزش‌‌های اسلامی، معنویت و احلاق سوق داد.

استاندار مازندران،با اشاره به اینکه شهید رجایی پایه‌گذار فرهنگ کار و تلاش مخلصانه، جهادی، مردمی و مومنانه بود؛ خاطرنشان کرد:  طول دولت شهیدرجائی هرچند تنها ۲۸ روز بود، اما عمق آن به درازای تاریخ انقلاب اسلامی بود و الگویی که شهید رجایی در همین مدت کوتاه از خود بر جای گذاشتند به عنوان نماد انقلابی و جهادی کاروتلاش در تمامی دولت‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: شهید رجایی با تفکر دین و انقلابی، تحرک و پویایی ایجاد کرد و درس مقاومت و ایستادگی را به همه ما آموخت.

حسینی‌پور بیان کرد: در هفته دولت باید با هم‌افزایی و یک ضرب‌آهنگ تغییر و تحول، آبادانی و امیدآفرینی را به گوش تمام مردم استان مازندران برسانیم.

وی عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرائی استان باید عوامل بدبینی، انفعال، نا‌اُمیدی و خودفراموشی را از حوزه اجرائی باید به نوعی تعدیل کنند و حوزه اجرائی می‌بایست حوزه فعالیت و امیدآفرینی در استان باشد.

استاندار مازندران، تاکید کرد: سبک مدیریتی دولت سیزدهم با الگوگیری از سیره عملی شهیدان رجائی و باهنر در صدد خدمت به محرومان و مستضعفان است.

حسینی‌پور گفت: حضور میدانی، مسئله‌شناسی و حل مسائل، انتظاری است که از مدیران استان داریم.

ضرب‌آهنگ امیدآفرینی را به گوش تمام مردم مازندران برسانیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + ده =