کد خبر : 307334
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
-

تسهیلات۵۰ میلیاردی بانک شهر برای پزشکان

تسهیلات۵۰ میلیاردی بانک شهر برای پزشکان

مدیرعامل بانک شهر با قدردانی از فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی های جامعه پزشکی در دوران کرونا، گفت: جانفشانی های پزشکان ایران اسلامی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی؛ فصل جدیدی از فداکاری این قشرخدمتگزار را به هموطنان نشان داد.

به گزارش عصرقائم، سیدمحمدمهدی احمدی در جشنواره آموزشی سازمان نظام پزشکی کشور که با حضور اساتید، نخبگان و مسئولان ارشد حوزه درمان کشور در محل همایش‌های بین المللی رازی برگزار شد، گفت: کمک به جامعه پزشکان را در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی به صورت جدی در دستور کار داریم.

احمدی در ادامه با بیان اینکه نمی‌توان منکر آثار مخرب ویروس منحوس کرونا بر عملکرد دولت ها درخدمت رسانی به شهروندان و محدودیت منابع در بخش های مختلف و حوزه بهداشت و درمان شد، گفت: در همین راستا بانک شهر به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات نوین و خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه؛ با ارائه تسهیلات مناسب درصدد حمایت از جامعه پزشکان برآمده است.

وی با اشاره به وجود چالش تنگنای تامین مالی پروژه های اقتصاد سلامت، گفت: بانک شهر با توجه به اینکه بانکی برای تمامی شهروندان است؛ طرح هایی را در دست اقدام دارد تا بتواند با استفاده از آنها پزشکان، دندانپزشکان و سرمایه گذاران حوزه سلامت کشور را در مواجهه با این چالش و گذر از آن حمایت و کمک کند.

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه هم اکنون تعامل و ارتباط مناسبی میان این بانک و سازمان نظام پزشکی کشور برقرار است، عنوان کرد: خوشبختانه به یک تفاهم اولیه با این سازمان رسیده ایم تا بتوانیم پروژه های اولویت دار در زمینه تاسیس، تجهیز و توسعه مراکز درمانی و بیمارستان ها را با کمک یکدیگر به سرانجام برسانیم. از سوی دیگر، تامین مالی طرح های اولویت دار سازمان نظام پزشکی کشور را نیز در برنامه داریم.

احمدی خاطرنشان کرد: همچنین با ارائه طرحی در ۴ سطح خرد و کلان، تلاش می کنیم به مدد جامعه پزشکی و فعالان حوزه سلامت کشور آمده و در جهت کاهش مشکلات و دغدغه های آنان قدم برداریم.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی کشور می‌توانند با مراجعه به شعب بانک شهر در سراسر کشور از تسهیلات مناسب درنظرگرفته شده برای آنان بهره مند شوند، اعلام کرد: پزشکان می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیارد ریال بابت خرید مطب، ۵۰ میلیارد ریال بابت خرید تجهیزات پزشکی و ۱۰ میلیارد ریال بابت تعمیر مسکن و خرید کالا تسهیلات دریافت کنند.

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه از دغدغه پزشکان برای تامین مسکن آگاه بوده و بر همین اساس نیز در تعامل با سازمان نظام پزشکی کشور برنامه ریزی هایی برای حمایت از این قشر در این حوزه انجام خواهیم داد، افزود: اعلام کرده‌ایم که بانک شهر می‌تواند با واگذاری زمین و املاک و مستغلات خود؛ با شرایط مناسب و منحصربه فرد، این دغدغه را نیز به صورت کامل مرتفع کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی بانک شهر، وی با بیان اینکه جامعه پزشکی کشور می‌تواند با استفاده از خدمات این بانک در حوزه های مختلف به خصوص بانکداری الکترونیک از خدمات بانکی برتر در کشور بهره مند شود، گفت: زحمات پزشکان در بخش های مختلف سلامت برای ما کاملا ملموس بوده و حمایت از جامعه فهیم پزشکی را وظیفه خود می دانیم.

تسهیلات۵۰ میلیاردی بانک شهر برای پزشکان/آمادگی برای حل مشکل مسکن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =