کد خبر : 307072
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
-

شرایط اجاره خودرو در چابهار

شرایط اجاره خودرو در چابهار

برای اجاره خودرو بدون راننده و یا اجاره خودرو با راننده در چابهار از شرکت اجاره خودرو آرادسیر، قوانین و شرایط خاصی مطابق با خودروی موردنظر شما صورت می‌پذیرد که این امکان فراهم شده‌ است در شهر چابهار هم بتوانیم خدمات خوبی را به مشتریان گرامی ارائه دهیم.

به گزارش عصرقائم، به نقل از آرادسیر، در این مطلب شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو در چابهار را بیان می‌کنیم تا با مطالعه‌ی این محتوا بتوانید به‌راحتی خودروی مورد نظرتان را اجاره نمایید.

شرایط اجاره خودرو در چابهار

شرایط اجاره خودرو با راننده در چابهار:

اگر قصد اجاره ماشین در چابهار را دارید باید عرض کنم خدمتتان که شما نیاز به ارائه‌ی هیچ مدرک خاصی ندارید و همه‌ی مسئولیت خودرو برعهده‌ی شخص راننده می‌باشد. فقط کافیست هماهنگی‌های لازم را جهت تحویل خودرو انجام دهید و مبلغی را به‌عنوان بیعانه پرداخت نمایید تا خودرو در اسرع وقت در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد. هزینه‌ی اجاره خودرو به‌ اندازه کیلومتر استفاده‌ شده محاسبه می‌شود و حداقل زمان اجاره خودرو با راننده ۱۰ ساعت در شبانه‌روز می‌باشد.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده در چابهار:

شما عزیزان برای تحویل خودرو بدون راننده  در چابهار نیاز به حداقل سن ۲۰ سال می‌باشید؛ دارا بودن گواهینامه رانندگی با حداقل ۶ ماه زمان معتبر با ارائه‌ی کارت ملی؛ همچنین ارائه‌ی مدرک شغلی که مبنی‌بر نشانی از محل کار و یا محل سکونت باشد؛ به‌همراه ودیعه‌ی نقدی و ضمانت‌نامه‌ای مثل چک یا سفته به میزان مبلغ خودروی مورد نظرتان را خواستار هستیم.

شرایط و مدارک لازم برای اشخاص توریست و هموطنان مقیم خارج واجاره خودرو در چابهار:

همان‌طور که می‌دانید هر ساله افراد زیادی به ایران سفر می‌کنند و تمایل به اجاره خودرو چه به‌ صورت با راننده و یا بدون راننده در شهر چابهار را از شرکت اجاره خودرو آراد سیر دارند به‌ همین خاطر می‌پردازیم به شرایط و مدارکی که برای اتباع خارجی الزامی می‌باشد تا بتوانند خودروی مورد نظرشان را طی مدت‌زمان مشخص اجاره نمایند.

شرایط اجاره خودرو در چابهار

ارائه‌ی گواهینامه بین‌المللی اولین شرط اجاره خودرو بدون راننده در چابهار برای اتباع خارجی می‌باشد. حداقل داشتن ۲۰ سال سن و همچنین ارائه‌ی اصل پاسپورت یا آی‌دی‌کارت و مبلغی به‌عنوان ودیعه به شرکت اجاره خودرو آراد سیر الزامی می‌باشد. اتباع خارجی نیاز به ارائه‌ی چک یا سفته ندارند و می‌توانند از ارزهای رایج دنیا هم به‌عنوان ودیعه استفاده نمایند در پایان قرارداد تمامی مبلغ به مشتری گرامی برگردانده می‌شود. شما عزیزان اگر قصد گردش و مسافرت به شهر چابهار را دارید می‌توانید با اجاره خودرو بدون راننده و یا اجاره خودرو با راننده به‌راحتی به این شهر زیبا سفر کنید و بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای از خودروی موردنظرتان لذت کافی ببرید. کارشناسان شرکت اجاره خودرو آراد سیر در طول شبانه‌روز پاسخگوی شما عزیزان می‌باشند تا هر گونه سوال و راهنمایی لازمه را به مشتریان عزیز را ارائه دهند.

شرکت آراد سیر با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه اجاره خودرو فعالیت خود را از دهه ۸۰ شروع کرده است. این شرکت در زمینه اجاره ماشین فعالیت می‌کند و یکی از شرکت‌های خوش نام و معتبر در صنعت کرایه ماشین می‌باشد. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز که خواستید با ما تماس بگیرید و خودرو مورد نظر را در هر محل خود تحویل بگیرید. یکی دیگر از خدمات این شرکت بیمه‌های ماشین می‌باشد تمامی ماشین‌ها بیمه شخص ثالت و بیمه بدنه می‌باشند که شما می‌توانید با خیال راحت خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید و استفاده کنید. از دیگر خدمات شرکت آراد سیر اجاره ماشین عروس می‌باشد که شما می‌توانید در هر کجا که هستید از این خدمات شرکت استفاده کنید.

شرایط اجاره خودرو در چابهار

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 18 =