کد خبر : 307012
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
-

پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی

پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی

وزیر ورزش و جوانان پیامی به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی صادر کرد.

به گزارش عصرقائم،  بر اساس اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام سید حمید سجادی آمده است: «روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی مناسبتی است تا در آن از ظرفیت عظیم همکاری و همیاری در فضای جمعی و تشکیلاتی سخن گفت. تشکیلات و مشارکت اجتماعی فضایی برای پیگیری اهداف متعالی است؛ اهدافی که بدون حرکت جمعی محقق نخواهد شد. بدون شک انقلاب اسلامی خود نتیجه یک حرکت عظیم اجتماعی در بستر تشکل‌های انقلابی و دینی است که توانست مشارکت آحاد ملت را جلب کرده و اتفاقات بزرگ را رقم بزند.

در مسیر پیش‌رو و به ویژه گام دوم انقلاب نیز حرکت لازم بدون مشارکت عمومی و به ویژه جوانان اساسا امکان پذیر نیست لذا تشکل‌های جوانان در این موضوع نقشی مهم و اساسی ایفا می‌کنند همانگونه که در دوره‌های مختلف این جوانان ایرانی بوده‌اند که سدهای بزرگ را شکسته و به اهداف عالی رسیده‌اند. تشکل‌های اجتماعی همچنین فضایی است تا جوانان در آن کار جمعی را تمرین کنند و به توانمندی‌های خود آگاه شوند تا در مراحل بعدی زندگی خود از این تمرین اجتماعی بهره ببرند. همین تشکل‌های خالصانه هستند که امکان خدمت رسانی داوطلبانه را در سراسر کشور و در زمینه‌های عمومی و تخصصی به وجود آورده‌اند تا همه مردم از آن بهره ببرند.

ظرفیت عظیم تشکلهای جوانان علی الخصوص گروه‌های جهادی و سازمانهای مردم نهاد جوانان، هم سازنده فرد فرد جوانان مشارکت کننده است و هم منافعی غیرقابل جایگزین برای جامعه در سطوح مختلف دارد.

تشکل‌های جوان حلقه‌های میانی بین نظام حکمرانی و مردم هستند که باید آینده کشور را بسازند. این جایگاه رفیع باعث شده تا وزارت ورزش و جوانان با تمام توان به دنبال حمایت همه جانبه از این ساختارهای ارزشمند باشد تا امکان مشارکت حداکثری جوانان در امور مختلف کشور را به وجود آورد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده‌ی بزرگ ورزش و جوانان کشور جای دارد به بهانه‌ی عظیم روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی، مجاهدات ارزنده و مساعی ارزشمند جوانان عزیز داوطلب و فعال در تشکل‌ها را پاس داشته و دوام خدمات خالصانه و برنامه‌های مدبرانه‌ی جوانان عزیز را در بستر مشارکت‌های اجتماعی برای تحقق ایران آباد و سربلند را بویژه در گام دوم انقلاب مسئلت نمایم.»

پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + نوزده =