کد خبر : 306998
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
-

فلیک: جام جهانی قطر برای هواداران نیست

فلیک: جام جهانی قطر برای هواداران نیست

هانسی فلیک از میزبانی جام جهانی در قطر به دلایل مختلف انتقاد کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بیلد، ۱۰۰ روز مانده به شروع جام جهانی، هانسی فلیک در مصاحبه با RND از میزبانی این مسابقات در قطر انتقاد شدیدی کرد. هانسی فلیک نه تنها وضعیت حقوق بشر در این کشور بیابانی بلکه نبود هواداران فوتبالی در آن را محکوم کرد.

هانسی فلیک گفت: من آشنایان زیادی دارم که دوست دارند برای جام جهانی در کنار تیم حضور داشته باشند اما به دلایل مختلف از انجام این پرواز امتناع می ورزند زیرا آنها نمی توانند هزینه های هنگفت را تحمل کنند، زیرا وضعیت برای همجنس گرایان غیرقابل قبول است، زیرا نقض حقوق بشر وجود دارد. فوتبال باید برای همه وجود داشته باشد.

این رویداد از زمان مشخص شدن میزبان آن در سال ۲۰۱۰ بسیار بحث برانگیز بوده است. در سال ۲۰۱۵، فیفا تصمیم گرفت جام جهانی را از تابستان به زمستان منتقل کند، زیرا دمای حدود ۴۰ درجه در ماه های تابستان برای هواداران بسیار سخت است. علاوه بر این، قطر به دلیل نقض حقوق بشر و رفتار با کارگران خارجی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

فلیک اعلام کرد که فدراسیون فوتبال آلمان به اطلاع رسانی بازیکنان ملی در مورد وضعیت قطر ادامه خواهد داد و شاید با سایر کشورهای شرکت کننده در جام جهانی نیز تبادل نظر کند. او در پایان گفت: ما قبلاً صحبت‌های زیادی برای اطلاع‌رسانی به تیم داشته‌ایم. دوباره در سپتامبر دور هم جمع می‌شویم و در مورد آنچه که می‌توانیم و می‌خواهیم انجام دهیم تبادل نظر خواهیم کرد.  من فکر می‌کنم این مایه شرمساری است که این مسابقات برای هواداران نخواهد بود.

فلیک: جام جهانی قطر برای هواداران نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 1 =