کد خبر : 306996
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
-

صعود ۳ فرنگی‌کار ایران به نیمه نهایی کشورهای اسلامی

صعود ۳ فرنگی‌کار ایران به نیمه نهایی کشورهای اسلامی

در جریان رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی کشورهای اسلامی، ۳ نماینده ایران راهی دیدار نیمه نهایی شدند.

به گزارش عصرقائم، در جریان رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی کشورهای اسلامی در ترکیه، امید آرامی در ۶۰، رامین طاهری در ۸۷ و علی‌اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم راهی مرحله نیمه نهایی شدند اما محمد جواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم و امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم در نخستین مبارزه برابر حریفی از آذربایجان تن به شکست داد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فواد فاجاری از مراکش را مغلوب کرد. وی در دور سوم و مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان شارشنبکوف از قرقیزستان و یوسوپوف از ازبکستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدجواد رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۳ مغلوب حسرت جعفراف، دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از آذربایجان شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را به‌دست آورد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل سانان سلیمان اف، دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد. طاهری باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را به‌دست آورد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که با حضور ۷ نفر و در دو گروه ۴ و ۳ نفره به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر شیحازبردی اولکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر از سد مهمت کوجوک عثمان از ترکیه گذشت. طاهری در دور سوم با نتیجه ۵ بر ۵ مغلوب جالگاسبای بردیموراتوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمانی آسیا از ازبکستان شد و به‌عنوان نفر دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی رفت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که با حضور ۶ نفر و دو گروه ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، علی اکبر یوسفی با نتیجه ۹ بر ۳ از سد عثمان ایلدیریم از ترکیه گذشت. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۴ از سد رومان کیم از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

صعود ۳ فرنگی‌کار ایران به نیمه نهایی کشورهای اسلامی/ شکست رضایی و کاویانی‌نژاد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − هشت =