کد خبر : 306727
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
-

ولایت‌پذیری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

ولایت‌پذیری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید در مسیر ولایت حرکت کنیم تا توطئه های دشمنان اسلام خنثی شود.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جمع عزاداران حسینی در فرماندهی مرزبانی استان مازندران – بابلسر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران آن حضرت با بیان اینکه امام سجاد(ع) در قیام عاشورا به عنوان بیمار مصلحتی در بین یاران حضرت سیدالشهدا(ع) حضور داشتند، اظهار کرد: وجوب جهاد به واسطه بیماری مصلحتی از گردن امام سجاد(ع) ساقط شده بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بیماری امام سجاد (علیه السلام) در کربلا مصلحتی بوده است تا نسل امامت قطع نگردد، افزود: امام زین العابدین در آن هنگام به سبب بیماری در جهاد شرکت نکرد، و خداوند او را برای هدایت مسلمانان نگه داشت.

محمدی لائینی گفت: امام سجاد (ع) با خطبه‌های آتشین مهر بى‏‌اعتبارى را بر پیشانى حکومت ظالمان زد و آتش حسرت را در جان کوفیان شعل ه‏ور ساخت.

وی با بیان اینکه امام سجاد(ع) تمام اهداف قیام امام حسین (ع) را در دوره اسارت و پس از آن تبیین کرد، ادامه داد: امام سجاد(ع) ونقش تبیینی آن حضرت موجب شد که قیام عاشورا و حقانیت امام حسین(ع) نسل به نسل بازگو می شود و در نطفه خفه نشد.

محمدی لائینی به دعاهای امام سجاد(ع) اشاره و بیان کرد: دعاهای آن حضرت درقالب صحیفه سجادیه در اختیار ما قرار دارد.

وی به کارشکنی های استکبار در مواجه با شیعه اشاره و اظهار کرد: اهل بیت مرزداران راستین بودند و مرزداری را به ما آموختند باید در مسیر ولایت حرکت کنیم تا توطئه های دشمنان اسلام خنثی شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه انسان ها دارای مرزهای مختلفی شامل اخلاقی، معنوی و اعتقادی هستند و نباید از قوانین و احکام خداوند عبور کرد، گفت: علاوه بر حفاظت از مرزهای جغرافیایی از مرزهای اخلاقی و روحی نیز باید صیانت شود. شیطان تلاش دارد خود انسان به مرزهای دینی، اعتقادی و … خود تجاوز و خیانت کند که این همان جنگ تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان اسلام است.

ولایت‌پذیری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند/مراقب جنگ تبلیغاتی رسانه‌های معاند باشیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 4 =