کد خبر : 306627
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
-

پیام مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران ضمن عرض تسلیت تاسوعا وعاشورای حسینی، فرارسیدن روز خبرنگار را به صاحبان قلم‌های حق‌نویس و عدالت‌نگار گرامی داشت.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران متن پیام مهدی فروزش به این شرح است: “۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.
خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند.
بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه قضایی همواره از این ظرفیت درراستای تحقق اهداف عالیه اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بهره برده ایم.
اینجانب ضمن گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه و تمامی کسانی که ارزشمندترین گوهر زندگی خود یعنی جان خود را در راه آگاهی بخشی و اعتلاء ایران و اسلام و مردم بر کف نهاده و در تاریخ ماندگار شدند، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه قضایی تبریک گفته و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق امید بخشی وتوفیق زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) راخواستارم.
در پایان، فرصت را غنیمت دانسته و به حکم «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏»، ضمن قدردانی از همه تلاش‌های فعالان متعهد رسانه‌ای، امیدوارم که همچون همیشه، چشم تیزبین خود را برای کمک به دستگاه قضایی وهمچنین دستان واقع‌نگار خود را در اطلاع‌رسانی ازخدمات اداره کل پزشکی قانونی استان تهران به مردم عزیزمان، به کار گیرند.”

پیام مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران به مناسبت روز خبرنگار
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 1 =