کد خبر : 306625
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
-

پیام استاندار تهران برای روز خبرنگار

پیام استاندار تهران برای روز خبرنگار

استاندار تهران ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در پیامی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش عصرقائم، محسن منصوری ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، پیامی صادر کرد که متن آن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران در ادامه آمده است:‌

«واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی و فلسفه این رویداد عظیم صحنه رویارویی حق علیه باطل بود حقیقتی که همواره در تاریخ زنده خواهد ماند و شیعیان و عاشقان سالار شهیدان با عزاداری مدیحه سرایی ارادت خود به امام خویش و انزجار از ظلم و تباهی را به رح جهانیان می‌کشند.

قسم باری‌تعالی به قلم حکایت‌گر نقش مهم آگاهی بخشی در ارتقاء جایگاه بشر دارد و پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) منادی این قسم بود تا به همگان و به بلندای تاریخ ثابت شود که ارزش فکر و اندیشه همطراز عرش کبریایی است. اولیای الهی پیام آوران اندیشه هستند و فلسفه عاشورا و قیام امام حسین(ع) نیز انعکاس این واقعیت است؛ در امتداد این مسیر جمهوری اسلامی ایران برآمده از این اندیشه ژرف است؛ خبرنگاران نیز به عنوان بازوی مهم اندیشه‌ورزی و مطالبه‌گری، نقش مهمی در تلالو امید و آگاهی دارند.

در این اثنا ،خبرنگاران فهیم و ژرف اندیش، در انعکاس اقدامات دولت مردمی به ویژه در عرصه اقتصادی و عادلانه سازی یارانه‌ها در شرایطی که دشمنان به دنبال تزریق یاس و ناامیدی در میان مردم بودند با انعکاس صحیح ماهیت این اقدام نقش مهمی در تبیین این امر و گسترش آرامش در سطح جامعه داشتند. همچنین اقدامات مختلف مسئولان در سطح استان برای رفع موانع تولید و بازدید و سفرهای شهرستانی به منظور رفع مشکلات مردم از دریچه نگاه عمیق خبرنگاران منعکس شده تا همگان بدانند که مسیر خدمت توسط مسئولان هموار می‌شود.

در حادثه اخیر سیل در استان تهران نیز این خبرنگاران بودند که با اطلاع رسانی صحیح، شفاف و به لحظه به شهروندان و در ادامه با انعکاس صحیح و مستمر رویدادهای مختلف این حادثه در تنویر افکار عمومی و بازتاب مدیریت جهادی برای خدمت رسانی به سیل زدگان نقش آفرینی کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار؛ از زحمات و تلاش‌های یکایک خبرنگاران استان که با مطالبه‌گری صحیح و اطلاع رسانی درست؛ در ارتقا و پیشرفت ام‌القرای جهان اسلام اثرگذار هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم. امید که به تاسی از حضرت سیدالشهدا (ع) و فلسفه عاشورا مسیر خدمت گذاری را با همراهی شما به خوبی طی کنیم.»

پیام استاندار تهران برای روز خبرنگار
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =