کد خبر : 306276
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
-

ویژگی‌های تلویزیون ۸۵ اینچ سونی ۸۵X95K

ویژگی‌های تلویزیون ۸۵ اینچ سونی ۸۵X95K

در این مطلب از سایت دبی کوچولو قصد داریم یکی از تلویزیون‌های مینی ال‌ای‌دی برند سونی را برایتان معرفی کنیم. این تلویزیون توسط برند خوش‌نام سونی در سه سایز ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچ تولید شده است. تلویزیون X95K از کیفیت تصویر ۴K برخوردار است و می‌تواند محتواها را با جزئیات گسترده و دقت رنگی عالی برایتان نمایش دهد. تمامی تصاویر روی صفحه نمایش این محصول کیفیت فوق العاده‌ای دارند. تلویزیون ۸۵X95K در دسته‌ی تلویزیون‌هایی با سایز صفحه نمایش بزرگ قرار گرفته است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از دبی کوچولو، قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل اندرویدی که دارد کمی بالاتر از برند ال‌جی است. این محصول یکی از تلویزیون‌های جدید برند سونی در سال ۲۰۲۲ است. تلویزیون ۸۵X95K امکانات و قابلیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد و شما می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. در ادامه مشخصات و قابلیت‌های بیشتری از این تلویزیون را برایتان ارائه می‌دهیم.

کیفیت تصویر تلویزیون مینی ال‌ای‌دی سونی ۸۵X95K

تلویزیون ۸۵ اینچ سونی مدل X95K به کیفیت تصویر ۴K مجهز شده است. این کیفیت تصویر می‌تواند جزئیات فوق‌العاده صحنه‌ها را برایتان نمایش دهد. کیفیت تصویر این تلویزیون با تلویزیون‌های ال جی OLED رقابت می‌کند. قیمت تلویزیون ال جی OLED نزدیک به قیمت تلویزیون سونی سری ۹ است. در تلویزیون ۸۵X95K شما محتوا و صحنه‌ها را به صورت خیره‌کننده و با تراکم پیکسلی ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل دریافت می‌کنید. پنل مینی ال‌ای‌دی در مقایسه با ال‌ای‌دی‌های معمولی کوچکتر است و می‌تواند تصاویر با کیفیت بهتری برایتان ایجاد کند. تلویزیون ۸۵X95K به فناوری XR Backlight Master Drive مجهز شده است و همه محتواها از کنتراست خوبی برخوردار هستند. در این تلویزیون وجود فرمت‌های HDR10″، “HLG” و “Dolby Vision” روی کیفیت تصویر نقش بسیار چشم‌گیری دارند. تلویزیون ۸۵ اینچ سونی ۸۵X95K به امکانات و قابلیت‌های گسترده مجهز شده است که می‌تواند روشنایی تصاویر را تنظیم کرده و سپس محتوا و بالاترین سطح کنتراست برایتان ارائه می‌شوند. با توجه به اینکه این تلویزیون سطح کنتراست بالایی دارد تصاویر با جزئیات عالی و کاملا واقعی و طبیعی را ارائه می‌دهد. این تلویزیون به فناوری اچ‌دی‌آر مجهز شده است و می‌تواند صدا و تصویر را به صورت هماهنگ و کاملا با کیفیت پخش کند. قیمت تلویزیون هم بسته به کیفیت تصویر و سال ساخت و امکاناتی که دارند متفاوت است به همین دلیل باید در انتخاب یک تلویزیون همه جوانب آن را با دقت بسنجید. این موضوع در مورد یخچال و سایر لوازم خانگی هم صادق است. قیمت یخچال نیز بسته به سال ساخت و امکانات و گنجایش داخلی آن متفاوت است به همین دلیل باید قبل از خرید یخچال و کلیه لوازم خانگی، اول اطلاعات مربوط به آنها را با دقت بررسی کنید.

تلویزیون 85 اینچ سونی 85X95K

سیستم صوتی تلویزیون ۲۰۲۲ سونی ۸۵X95K

تلویزیون اسمارت سونی ۸۵X95K در کنار کیفیت تصویر فوق‌العاده به سیستم صوتی مناسب مجهز شده است. این تلویزیون دارای فناوری Acoustic Multi Audio است و می‌تواند قدرت صوتی عالی برایتان ارائه دهد. در تلویزیون ۸۵X95K سیستم صوتی مطلوبی استفاده شده است و صدا در سراسر محیط منتشر می‌شود. این تلویزیون می‌تواند تمامی نویزهای صدا را تشخیص داده و سپس کیفیت صوتی را ارتقا دهد. در تلویزیون ۸۵X95K صدا و تصویر کاملا هماهنگ هستند و شما صدای فراگیر و سه بعدی می‌شنوید. تلویزیون ۷۵ اینچ ۸۵X95K به فناوری Dolby Atmos مجهز شده است و می‌تواند صداها را با کیفیت بالا برایتان ارائه دهد. این تلویزیون به خاطر داشتن فناوری Voice Zoom 2 قادر است کیفیت صدا را ارتقا داده و شما در هر شرایطی بهترین تجربه شنیداری را دریافت می‌کنید.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون ۸۵X95K

تلویزیون ۲۰۲۲ سونی مدل X95K یکی از تلویزیون‌های گیمینگ برند سونی می‌باشد. این تلویزیون در سال جدید تولید شده است و به خاطر داشتن پورت hdmi 2.1 برای اتصال انواع کنسول‌های بازی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. تلویزیون ۸۵X95K می‌تواند هیجان بازی‌ها را برای شما به صورت چند برابر ایجاد کند. زیرا از تاخیر در ورودی کم برخوردار است و به نرخ رفرش‌ریت مناسب مجهز شده است. شما می‌توانید این تلویزیون را به کنسول بازی متصل کنید و تلویزیون به صورت خودکار تنظیمات گیمینگ را انجام می‌دهد. در تلویزیون ۸۵X95K سیستم عامل اندروید استفاده شده است. این سیستم عامل رابط کاربری، فوق العاده آسان می‌باشد که با وجود قابلیت گوگل tv دنیایی از امکانات را برایتان فراهم می‌کند.  این محصول دارای قابلیت کروم کست داخلی است و شما می‌توانید تمامی اطلاعات و داده‌هایی را که دارید روی صفحه نمایش تلویزیون به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید گوشی همراه خود را به صفحه نمایش تلویزیون متصل کرده و سپس تمامی اطلاعات و داده‌های خودتان را منتقل کنید. این محصول به خاطر داشتن سیستم عامل اندروید دنیایی از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها را برایتان فراهم می‌کند. می‌توانید به وب گردی بپردازید و سپس به دنیایی از برنامه‌ها دسترسی داشته باشید.

تلویزیون 85 اینچ سونی 85X95K

طراحی تلویزیون سونی ۸۵X95K

تلویزیون ۸۵ اینچ سونی مدل X95K در لیست تلویزیون‌های جدید برند سونی در سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است. همچنین تلویزیون صفحه نمایش سایز۸۵ اینچ دارد و از طراحی شیک و زیبایی برخوردار است. شما می‌توانید تلویزیون ۸۵X95K را به دیوار متصل کنید و از این محصول هم‌چون تابلو هنری بسیار زیبا بهره بگیرید. در تلویزیون ۸۵X95K قابلیت مدیریت کابل وجود دارد و هیچ گونه به‌هم‌ریختگی در اطراف تلویزیون موجود مشاهده نمی شود. این محصول به صورت باریک طراحی شده و دارای قابلیت Living Decor است.

تلویزیون ۸۵ اینچ ۸۵X95K یکی از بهترین تلویزیون‌های سونی است. این تلویزیون با صفحه نمایش سایز ۸۵ اینچ و کیفیت تصویر ۴K می‌تواند محتواها را با کیفیت صوتی و تصویری عالی ارائه دهد. شما می‌توانید این تلویزیون را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید.

ویژگی‌های تلویزیون 85 اینچ سونی 85X95K
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − پنج =