کد خبر : 306036
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
-

کنسرت جدید مجید انتظامی با همراهی ارکستر ملی

کنسرت جدید مجید انتظامی با همراهی ارکستر ملی

در نشست خبری «رویداد خاطره‌ها» مجید انتظامی از برگزاری کنسرتی با همراهی ارکستر ملی خبر داد. در این نشست انتظامی که به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری ارکستر سمفونیک تهران معرفی شده است، از نصیر حیدریان به عنوان رهبر ثابت این ارکستر یاد کرد.

به گزارش عصرقائم، نشست خبری «رویداد خاطره‌ها» با حضور نصیر حیدریان و مجید انتظامی، دو عضو شورای سیاستگذاری ارکستر سمفونیک تهران، امروز – یکشنبه – ۹ مرداد ماه در تالا وحدت برگزار شد.

در ابتدای این نشست مجید انتظامی اعلام کرد: «قرار است کنسرتی مشترک برگزار کنیم که در جریان آن آقای حیدریان مسئولیت آماده‌سازی ارکستر را برعهده دارند و بعد به من تحویل می‌دهند که برای کنسرت خود را آماده کنیم.»

این آهنگساز و موسیقی‌دان در توضیحات بیشتر درباره این کنسرت با همراهی ارکستر ملی خاطرنشان کرد: «هنوز قطعات، ۱۰۰ درصد انتخاب نشده است، ولی حدود سه برنامه‌ را آماده کرده‌ایم که شامل موسیقی متن فیلم‌های کانی‌مانگا، جایی برای زندگی، مردان آنجلس و شیخ بهایی است که با سازهای سنتی اجرا می‌شود.»

به گفته‌ی انتظامی از بالغ بر ۲۰۰ ساعت موسیقی فیلم که توسط وی نوشته شده، این‌ آثار را انتخاب شده است چراکه تایم کنسرت محدود است و اگر بشود دو قطعه را هم با خواننده اجرا کنیم که هنوز مشخص نیست چه کسی انتخاب شود.

کنسرت جدید مجید انتظامی با همراهی ارکستر ملی/حیدر نصیریان رهبر ثابت ارکستر سمفونیک شد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =