کد خبر : 305081
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
-

بررسی دو شوری طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی

بررسی دو شوری طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی دو شوری طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: تصمیم گیری برای جزئیات این موضوع به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

به گزارش عصرقائم، کیومرث سرمدی در گفت و گو ، در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دستورکار جلسه امروز کمیسیون ادامه بررسی دو شوری طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بود که با حضور نماینده رئیس جمهور از سوی دولت و نمایندگان سازمان امور اداری و استخدامی، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه قرار بود تبصره ها و مواد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت مورد بررسی قرار گیرد که بیشتر مباحث به کلیات گذشت و تصمیم گیری روی جزئیات موضوع به جلسه بعد موکول شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: نکته ای که باید اضافه کرد این است که در این طرح به نیروهای شرکتی، طرحی و عمرانی، حجمی و سایر عناوین مشابه اشاره شده است. در موضوع «عناوین مشابه» دولت به عنوان مشاور در این جلسه حرف داشتند که این عناوین مشابه باید مشخص شود که شامل چه مواردی می شود.

سرمدی خاطرنشان کرد: تاکید ما این بود که کلیه نیروهایی که از دولت به صورت مستقیم و غیر مستقیم حقوق می گیرند را شامل شود از جمله مثلا نیروهای حق التدریس، خرید خدمات آموزش و پرورش، نهضتی ها و حتی نیروهایی که با بخش های خصوصی مثل مدارس غیرانتفاقی مرتبط هستند و اینکه مثلا نیروهایی را که در بحث کرونا با وزارت بهداشت و درمان همکاری داشتند شامل شود و این موارد مباحثی بود که در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مطرح شد اما اینکه جمع بندی آن به کجا برسد و این «عناوین مشابه» را کارشناسی کرد، موضوعاتی است که به جلسه بعدی موکول شد.

بررسی دو شوری طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − ده =