کد خبر : 304309
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
-

مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد تمدید شد

مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد تمدید شد

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ که پیش از این قرار بود ساعت ۲۴ امشب پایان یابد، تا روز دوشنبه ۶ تیرماه تمدید شد.

به گزارش عصرقائم، علیرضا کریمیان مشاور رییس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش با اشاره به تمدید مهلت انتخاب رشته گفت: به‌منظور مساعدت با متقاضیانی که تا امروز شنبه ۴ تیر ماه موفق به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بتوانند تا پایان دوشنبه ۶ تیر ماه بتوانند نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد نظر خود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۳۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: ضروری است متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و انتخاب رشته کنند.

مشاور رییس سازمان‌سنجش آموزش کشوردر پایان با اشاره به اینکه اطلاعیه تکمیلی و اصلاحات جدید به زودی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می شود یادآور شد: متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد تمدید شد

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =