کد خبر : 302176
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
-

برگزاری ۲ نمایشگاه تجسمی؛ یکی اهواز دیگری در تهران

برگزاری ۲ نمایشگاه تجسمی؛ یکی اهواز دیگری در تهران

نمایشگاه انفرادی «گذار» و همچنین نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی، در تهران و شوشتر برگزار می‌شوند.

به گزارش عصرقائم، جزئیات برگزاری این دو نمایشگاه به شرح زیر است:

«گذار» عنوان نمایشگاه انفرادی «مهدیه ابوالحسن» است که از ۲۳ اردیبهشت تا دوم خرداد ماه در گالری شوادون در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مهدیه ابوالحسن درباره این نمایشگاه گفت: نمایشگاه «گذار» پنجمین نمایشگاه انفرادی من است و با این نمایشگاه همان گونه که از عنوانش بر می‌آید از یک مرحله کارم عبور کرده‌ام و در این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار اخیرم را که شامل طراحی، مجسمه، کاغذ سازی است به نمایش گذاشته‌ام.

او در بخشی از استیمنت این نمایشگاه آورده است: «آن بخش‌هایی که تراشیده، سوزانده، کنده و دور ریخته شده‌اند همان چیزی است که در آثار من از دیده نهان اما در درون ما نهفته است. این بخش‌ها به‌سانِ زخم‌هایی‌اند که با گذر زمان التیام یافته‌اند و من فقط آن‌ها را رو به آینه گشوده‌ام؛ زیرا زمان بر آینه اثر نمی‌گذارد. آینه همانا «دگرجا»یی است خارج از مفهومِ زمان. دگرجایی که تو در آن «هستی» و در عین‌ حال «نیستی». چنین ‌زخم‌هایی تنها با یادآوری‌شان فراموش می‌شوند …»
گالری شوادون درخوزستان شوشتر، خیابان عبدالله بانو واقع شده است.

برگزاری ۲ نمایشگاه تجسمی؛ یکی اهواز دیگری در تهران

نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی

نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی از روز جمعه، ۳۰ اردیبهشت سال جاری با کیوریتوری آیناز زارعی، میزبان نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی می‌شود. در این نمایشگاه آثاری از امیر پارسائیان‌مهر، امین بنکال، حنانه زارع، رویا سیدی، زهرا آرامجو، زهرا نعمتی، ساناز سقازاده، سبا جواهری‌پور، ساغر سلیمانی، علیرضا دادگر، عسل حق‌پرست، علیرضا بیرقیان، فردین روشنفرزاد، کیمیا موسوی، میعاد محمدی‌پناه، ماریا صادقی، مهدی یوسفی‌نژاد، مریم نعیمی‌نیا، مهرداد نخعی، نسیم انعام‌زاده، هادی فلاح در سبک‌های مختلف نقاشی، طراحی، عکاسی و حجم به نمایش گذاشته می‌شود.

این دوره نمایشگاه با ۳۲ اثر منتخب از ۲۱ هنرمند از روز جمعه،۳۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز و تا سه‌شنبه ۳ خرداد ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۹:۰۰ تاریخ‌های ذکر شده، به گالری زرنا، به نشانی: خیابان انقلاب، بین خیابان وصال شیرازی و خیابان دانشگاه، کوی اسکو، شماره ۱۰، طبقه دوم مراجعه کنند.

برگزاری ۲ نمایشگاه تجسمی؛ یکی اهواز دیگری در تهران

برگزاری ۲ نمایشگاه تجسمی؛ یکی اهواز دیگری در تهران
عکس تزیینی است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 9 =