کد خبر : 302049
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
-

تن هاخ به دنبال بازگرداندن یونایتد به مسیر قهرمانی

تن هاخ به دنبال بازگرداندن یونایتد به مسیر قهرمانی

سرمربی جدید منچستریونایتد گفت احیای این باشگاه لیگ برتری یک چالش بزرگ پیش روی او خواهد بود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از تایمز، اریک تن هاخ با قراردادی سه ساله با گزینه تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر، سرمربی یونایتد شد. علاوه بر این، آژاکس باید ۲ میلیون یورو از یونایتد دریافت کند. تن هاخ که قبلاً تعهد شفاهی خود را به سران یونایتد اطلاع داده بود توانست با آژاکس قهرمان لیگ هلند شود و حالا هدایت شیاطین سرخ را عهده دار می شود.

تن هاخ ۵۲ ساله در مصاحبه ای با مجله بین المللی Voetbal گفت: بازگرداندن باشگاه منچستریونایتد به مسیر قهرمانی یک چالش بزرگ به نظر می رسد.  من نسبت به افرادی که آنجا هستند احساس خوبی دارم و مطمئن هستم  می‌توانیم گامی درست در این مسیر برداریم و یونایتد را به جایگاه قبلی خود بازگردانیم. می دانم که یونایتد یک روش بسیار دقیق را برای انتخاب سرمربی پشت سر گذاشت. آنها  تجزیه و تحلیل و مصاحبه با افرادی که با من کار می کردند را انجام دادند. سپس من چندین نشست با سران یونایتد انجام دادم. آنها در کارها عجله نکردند و من هم عجله نکردم. این یک چالش دشوار اما فوق العاده به نظر می رسد.  منچستریونایتد نام بزرگی در تاریخ فوتبال است و خوشحالم که اکنون هدایت این تیم را بر عهده دارم. بیهوده نیست که اولدترافورد را تئاتر رویاها می نامند. این باشگاهی با جذابیت زیاد در فوتبال شناخته شده است. تاریخ و پیشینه یونایتد چشمگیر است.

تن هاخ تاکید داشت که هرگز اجازه نداد انتقال  به اولدترافورد بر روی کارش در هفته های آخر در آژاکس تأثیر بگذارد. او در این باره گفت: زمانی که مذاکره من با سران یونایتد شروع شد آژاکس برای قهرمانی در لیگ با رقیب پی اس وی آیندهوون می جنگید و به هیچ وجه نخواستیم رفتن من از آژاکس تاثیری روی تیم داشته باشد. من توانستم منافع منچستریونایتد و کارم در آژاکس را جدا کنم. کاملاً روی آژاکس متمرکز بودم و خوشحالم فصل را با قهرمانی تمام کردیم.

تن هاخ در آخرین حضور خود روی نیمکت آژاکس باید یکشنبه در زمین ویتسه آرنهم تیمش را هدایت کند.

تن هاخ به دنبال بازگرداندن یونایتد به مسیر قهرمانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × سه =