کد خبر : 298602
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
-

قیمت طلا ثابت اما نقره، پلاتین و پادیوم بالا رفت

قیمت طلا ثابت اما نقره، پلاتین و پادیوم بالا رفت

بهای فلز ارزشمند طلا امروز، سه‌شنبه ثابت ماند زیرا دلار آمریکا در جلسه قبل در بالاترین حد سه هفته‌ای خود ثابت ماند و بازدهی آن بالا رفت، در حالی که سرمایه‌گذاران از شرط ‌بندی بزرگ در آستانه مذاکرات صلح روسیه و اوکراین اجتناب کردند و شاخص دلار نزدیک به بالاترین سطح سه هفته اخیر خود ثابت ماند.

به گزارش عصرقائم، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری در ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه به وقت شرقی، با افزایش ۴.۱۰ درصدی به ۱۹۲۶ دلار و ۷۰ سنت رسید و روز گذشته با کاهش ۱۸.۴۰ درصدی با ۱۹۴۰ دلار معامله شد.

همچنین، در بازار معاملات آتی آمریکا، بهای هر اونس طلا با ۰.۲۱ درصد افزایش به ۱۹۲۷ دلار و ۷۰ سنت رسید و روز گذشته با ۰.۹۴ درصد کاهش، به ۱۹۴۱ دلار و ۱۰ سنت رسید.

شاخص اوراق بهادار ۱۰ ساله ایالات‌متحده نزدیک به بالاترین حد سه سال اخیر بود و بازدهی بالاتر هزینه فرصت نگهداری شمش غیر بازده را افزایش می‌دهد. اوکراین هدف اصلی خود را در اولین گفت‌وگوهای رو در رو با روسیه که قرار است روز سه شنبه در ترکیه برگزار شود، برقراری آتش‌بس اعلام کرد.

به گزارش رویترز، واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ ۱۳.۷ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود در نزدیک به یک سال گذشته رسید زیرا تعطیلات سال نو قمری و قیمت‌های بالا تقاضا را کاهش داده است.

در بازار فلزات ارزشمند دیگر، هر اونس نقره با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۴.۹۴ دلار رسید و پلاتین با ۰.۳ درصد افزایش به ۹۸۶.۶۱ دلار رسید، در حالی که پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۲۲۵۰ دلار و ۹۷ سنت رسید.

قیمت طلا ثابت اما نقره، پلاتین و پادیوم بالا رفت

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − شش =