کد خبر : 297657
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
-

گاسپرینی: فرقی ندارد دور بعد با چه تیمی روبه‌رو شویم

گاسپرینی: فرقی ندارد دور بعد با چه تیمی روبه‌رو شویم

سرمربی آتالانتا عنوان کرد برای او فرقی ندارد تیمش در دور بعدی لیگ اروپا با چه تیمی روبه‌رو شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فوتبال ایتالیا، آتالانتا در خانه بایرلورکوزن با یک گل به برتری رسید و با توجه به برد ۳ بر ۲ در بازی رفت در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد راهی مرحله بعدی لیگ اروپا شد. در این دیدار نیز سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از دقیقه ۶۱ برای تیمش به میدان آمد.

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا بعد از این دیدار گفت: با توجه به این که لورکوزن سومین تیم بوندسلیگا است و تنها چند هفته پیش با بایرن مونیخ به تساوی رسید، این چیزی نیست که از آن غافل شویم. رسیدن به یک چهارم نهایی بسیار رضایت بخش است. در نیمه دوم کمی سختی کشیدیم، اما در مجموع با شایستگی صعود کردیم. اکنون ما منتظر قرعه کشی هستیم، اما ابتدا از پیروزی در این دیدار لذت می‌بریم. ما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و صعود راحت‌تری به دور بعدی داشته باشیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: من به جراردو سیوان سرمربی لورکوزن تبریک گفتم، زیرا او تیم خیلی خوبی را از چند بازیکن با استعداد ایجاد کرده است. خوشحالیم که صعود کردیم ولی اعتراف می‌کنم واقعا سخت بود.

قهرمان لیگ اروپا جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب می‌کند و حالا باید آتالانتا را مدعی دانست. از گاسپرینی پرسیده شد که دوست دارد تیمش در دور بعدی با چه تیمی روبه‌رو شود که گفت: تیم‌های بسیار سخت دیگری مانند وستهام نیز وجود دارند. من هرگز سعی نمی‌کنم قبل از قرعه‌کشی انتخاب کنم که چه تیمی را دوست دارم. برای من فرقی ندارد دور بعد با چه تیمی روبه‌رو شویم. باید برنده شویم و به جمع چهار تیم برتر برسیم.

بارسلونا با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود گالاتاسرای ترکیه را شکست داد و راهی دور بعدی شد تا بارسا نیز در لیگ اروپا حضور داشته باشد و مدعی قهرمانی در این رقابت‌ها محسوب شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − هفده =