کد خبر : 297706
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
-

نابودی پایگاه‌های دشمن نتیجه استقامت است

نابودی پایگاه‌های دشمن نتیجه استقامت است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نتیجه استقامت اعدام دسته‌جمعی، پیشرفت‌های عظیم، تولید سلاح‌های پیشرفته، جرات و شهامت، تشکیل جبهه مقاومت و نابودی پایگاه‌های دشمن است.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نمازجمعه مرکز مازندران با بیان اینکه انسان گاهی برای اینکه وارد کار حرام نشود باید از انجام کارهای مباح هم چشم‌پوشی کند، اظهار کرد: انسان به مقام پرهیزکاران نمی‌رسد مگر اینکه وارد کار حرام نشود، مصداقی از آنها شبهات است یعنی مواردی که اطمینان نداریم حرام است یا خیر، پس توجه به تقوا ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: همه شما نمازگزاران و خودم رو به تقوا سفارش می‌کنم. چیزی بهتر از تقوا نیست و باتقوا می‌شود همه خوبی‌ها را به دست آورد.

وی بیان کرد: در سالروز خجسته میلاد امام زمان (عج) و روز جهانی مستضعفین و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داریم که جای تبریک دارد، در این هفته مناسبت‌هایی همچون ملی شدن صنعت نفت، سالروز تاسیس حوزه علمیه قم با بیش از یک قرن سابقه، سالروز تهاجم به مدرسه علمیه فیضیه در سال ۱۳۴۲ و بالاخره اعدام ۸۱ نفر نیروهای مجاهد باعنوان ترویست اتفاقی بود که این روزها رقم خورد.

خطیب جمعه ساری گفت: سپاه مقتدر ما پایگاه اربیل عراق را مورد حمله قرار داد، اینکه نفت عراق توسط اسرائیل دزدیده و برده میشود جای تامل و شرم دارد.

وی افزود: همزمان با مناسب نیمه شعبان بحث مهم این است که یکی از فلفسه‌های غیبت امام زمان (عج) آزمون هدایت، استقامت و دینداری است، یعنی بر دین خود محکم بودن، در روایات داریم که خداوند از مومن بی دین بدش می‌آید.

محمدی لائینی ادامه داد: گاهی افراد در اثر اینکه کارش در یک اداره لنگ مانده میگوید من دیگر نماز نمی‌خوانم! این نشانه این است که استقامت در کار نیست، کار اشتباه خلق ربطی به خداوند ندارد، ما باید در مسیر مبارزه با فساد جدی و محکم باشیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در مقابل ظلم و دشمن ایستادن، شهادت و جانبازی به‌ همراه دارد، یادآور شد: شما مردم از دوران دفاع مقدس تا دفاع از حرم این همه خون دادید چرا که نخواستید نوکر آمریکا باشید، پس مسیر سخت است ولی به استقامت می ارزد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نتیجه استقامت اعدام دسته‌جمعی، پیشرفت‌های عظیم، تولید سلاح‌های پیشرفته، جرات و شهامت، تشکیل جبهه مقاومت و نابودی پایگاه‌های دشمن است، تاکید کرد: اینها نتیجه مقاومتی است که شما مردم به‌دست آوردید که در زندگی انسان ضرورت دارد.

وی در بخش دیگر از این خطبه بر لزوم ثبات قدم تاکید و عنوان کرد: شکر نعمت هدایت استقامت است، پیروزی انقلاب اسلامی مصداق بارز همین موضوع است و نشان می‌دهد که در دینداری بی رمق و ضعیف شدن جایز نیست و باید با استقامت شکر نعمت هدایت را به‌جای بیاوریم.

محمدی لائینی با بیان اینکه مهم این است که چه کسی پای انتظار امام زمان (عج) مقاوم می‌ماند، اذعان کرد: باید دعا کنیم حتما روزی ظهور محقق خواهد شد، ما به دنیای استکبار اعلام میکنیم که ملت ایران در مسیر انقلاب اسلامیف راه عزت و  شهیدان مقاوم می ماند و با هیچ فتنه‌ای، از این مسیر دست بر نخواهد داشت.

نابودی پایگاه‌های دشمن نتیجه استقامت است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =