کد خبر : 297526
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
-

واکنش نکونام به شکایت مدیربرنامه بازیکن اسپانیایی از فولاد

واکنش نکونام به شکایت مدیربرنامه بازیکن اسپانیایی از فولاد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با فجر به شکایت وکیل بازیکن اسپانیایی از فولاد واکنش نشان داد.

 به گزارش عصرقائم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با فجرسپاسی شیراز در خصوص این دیدار گفت: با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول دارند، این بازی برای هر دو تیم مهم است. در این چند روز وقتی با بازیکنان صحبت می‌کردیم به آنها گفتیم که باید به خود و تیم‌مان، فولاد، هواداران و باشگاهمان نگاه کنیم و بدانیم جایگاه‌مان همیشه باید بهترین باشد و همیشه برای بهترین جایگاه تلاش کنیم. مثل همه بازی ها می‌دانیم بازی سختی داریم و باید تمرکز کامل داشته باشیم تا بتوانیم بهترین عملکردمان را در زمین داشته باشیم.

او ادامه داد: نکته ای که دوست دارم بازیکنان ما فردا بدانند این است که باید شرایط بازی طوری پیش برود که تمرکز و تلاش ما، باعث موفقیت‌مان شود. می‌دانیم که از این بازی چه خواسته هایی داریم و امیدوارم که فردا عملکرد خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم.

سرمربی فولاد در خصوص تعداد زیاد بازیکنان مصدوم این تیم گفت: به هر حال در فوتبال ایران این مصدومیت ها وجود دارد. ما بازیکنان لیگ برتر انگلیس یا اسپانیا یا آلمان نیستیم که توانایی های بازی کردن هر سه یا پنج روز یک بار را داشته باشیم و تحت فشار باشیم و مدام پرواز داشته باشیم و تحمل کنیم. این مسائل کار را سخت می‌کند. نکته دیگر اینکه من همیشه تاکید زیادی روی کار بدنی و آمادگی ذهنی و جسمی بازیکنان دارم اما به هر حال امسال من در کنار تیم نبودم و شرایط بازیکنان ایده آل من نیست. با همین شرایط باید لیگ را به پایان برسانیم اما خدا را شکر بعد از مصدومیت های زیادی که هفته قبل داشتیم، سه تا از بازیکنان‌مان رسیده‌اند و امیدواریم که فردا بتوانند به تیم کمک کنند.

وی افزود: نکته مهم این است که هیچکدام از بازیکنان ما تفاوتی با بازیکنان دیگر ندارند؛ چه بازیکنی مصدوم باشد و چه روی نیمکت یا سکو، مهم این است که نشان داده‌ایم همه ما یک تیم هستیم و همه بازیکنان‌مان برایمان مهم هستند. حتی بازیکنانی که بیرون از لیست می‌مانند وقتی بازی می‌کنند عملکرد خوبی داشته‌اند. مصدومیت ها و نبود بازیکنان ما را نگران نمی‌کند. امیدوارم که شرایط تیم‌مان برای جام باشگاه ها ایده آل باشد چون ما آنجا کار مهمی داریم.

نکونام در پایان در واکنش به شایعه شکایت وکیل بازیکن اسپانیایی از باشگاه عنوان کرد: بازیکن به ما گفته که فلانی مدیربرنامه من است و با این مدیربرنامه می‌خواهم قرارداد ببندم و باشگاه فولاد قرارداد بسته است. اتفاق دیگری نیفتاده است.

واکنش نکونام به شکایت مدیربرنامه بازیکن اسپانیایی از فولاد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =