کد خبر : 297128
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
-

آغاز اکران «درخت خاموش» در ترکیه

آغاز اکران «درخت خاموش» در ترکیه

اکران فیلم سینمایی «درخت خاموش» محصول مشترک ایران و ترکیه در کشور ترکیه آغاز شد.

به گزارش عصرقائم، اکران بین‌المللی فیلم «درخت خاموش» به کارگردانی، فایسال سویسال و تهیه‌کنندگی، علی نوری اسکویی از روز ۲۰ اسفند در سینماهای ترکیه آغاز شده است، به مدت سه ماه ادامه خواهد یافت.

این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، بخش سینمایی شبکه TRT ترکیه و همکاری معاونت سینمایی وزارت فرهنگ ترکیه در کشور ترکیه ساخته شده است، درباره زندگی نویسنده‌ای به نام حیاتی است که در نگارش داستان جدیدش شدیدا دچار درماندگی شده و هم‌زمان در زندگی خانوادگی دچار مشکلات فراوانی گردیده که او را در مرز جدایی از همسرش قرار داده است. اما کنکاش او در زندگی گذشته پدرش و درخت گردوی خانه پدری او که راز مهمی را در خود دارد، مسیر زندگی حیاتی را دگرگون می‌کند.

آغاز اکران «درخت خاموش» در ترکیه

مراسم آغاز رسمس اکران این فیلم با حضور حیدر علی ایلدیز، نماینده شهرداری استانبول و شهردار بی‌ اوغلو در موزه سینمای ترکیه در سینما اطلس استانبول برگزار شد.

عوامل اصلی فیلم سینمایی «درخت خاموش» عبارتند از: کارگردان: فایسال سویسال، تهیه کننده و مدیر هنری: علی نوری اسکویی، بازیگران: سردار اورچین، سزین آکباش اوغلو، مرت یاووزکان و کوبرا کیپ، تدوین: مصطفی خرقه پوش، صداگذاری: محسن روشن و محمد جواهری زاده، موسیقی: پیام آزادی، مدیر فیلمبرداری: ودات اوزدمیر، طراحی و اصلاح رنگ: هوتن حق شناس، جلوه های ویژه: یاسین الله دادیان، مدیر تولید: پروانه زبانفهم، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی.

آغاز اکران «درخت خاموش» در ترکیه

آغاز اکران «درخت خاموش» در ترکیه

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 16 =