کد خبر : 296582
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
-

خرید کابینت از معتبرترین کابینت سازی تهران

خرید کابینت از معتبرترین کابینت سازی تهران

کابینت به عنوان مهمترین عنصر آشپزخانه نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی منازل ایفا می‌کند، جلوه‌ای زیبا به آشپزخانه می‌بخشد، انواع متنوعی دارند و تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام نوین کابین، ساختار همه قفسه‌های آشپزخانه چه در سبک مدرن و چه در سبک کلاسیک از بدنه و درب تشکیل شده است. یکی از دغدغه‌های مهم افراد در زمان خرید قیمت کابینت است و تاثیر زیادی در انتخاب آن‌ها دارد. قبل از خرید کابینت باید به خوبی با متریال‌های به کار رفته در ساخت و ویژگی‌های انواع مختلف آن آشنا شوید. در گذشته اغلب قفسه‌های آشپزخانه را با چوب یا فلز می‌ساختند اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی انواع جدید و متنوع‌تری وارد بازار شده‌اند. در این مقاله قصد داریم مدل‌های کابینت و نکات مهم در زمان خرید این وسیله کاربردی آشپزخانه و همه چیز از معرفی کابینت آشپزخانه تا قیمت کابینت صحبت کنیم.

با کابینت آشپزخانه ۲۰۲۲ بیشتر آشنا شوید.

معرفی مدل‌های مختلف کابینت

مدل تمام فلزی به عنوان قدیمی‌ترین مدل کابینت امروزه دیگر کاربردی در هیچ آشپزخانه‌ای ندارند و مردم به سراغ خرید مدل‌های جدید می‌روند. این مدل در زمان برخورد با آب و رطوبت معمولا دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می‌شود و قیمت پایین‌تری دارد. مدل‌های کلاسیک تمام چوب جزء زیباترین مدل‌ها هستند و با توجه به این که در ساخت آن‌ها از باکیفیت‌ترین نوع چوب استفاده شده، قیمت آن‌ها بسیار گران است و بیشتر در آشپزخانه منازلی کاربرد دارند که دارای دکوراسیون داخلی کلاسیک می‌باشند.

مدل‌های ام دی اف به عنوان پرکاربردترین متریال را از ضایعات چوبی می‌سازند. کابینت‌های ام دی اف قیمت بسیار مناسبی دارند و در برابر رطوبت محیط آشپزخانه از مقاومت بالایی برخودار هستند. به راحتی می‌توان آن‌ها را با دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد. مدل‌های هایگلاس نیز بسیار شیک، زیبا و براق می‌باشند و نسبت به مدل ام دی اف قیمت بالاتری دارند. هر فرد با توجه به سلیقه شخصی و بودجه خود در زمان خرید کابینت از بین مدل‌های متنوع یکی را انتخاب می‌کند. این مدل برای خانه‌های لوکس مناسب است.

توجه به قیمت کابینت

یکی دیگر از نکاتی که قبل از خرید این وسیله برای آشپزخانه مورد توجه قرار می‌گیرد، قیمت است. قیمت کابینت‌ها معمولا بر اساس متر به مشتری ارائه می‌شود. همواره باید سعی کنید که از فروشنده قیمت نهایی را درخواست کنید. قیمت نهایی با توجه به هزینه‌های جانبی خرید یراق‌آلات و هزینه نصب محاسبه می‌شود. کیفیت مواد اولیه به کار رفته مانند جنس ورق، جنس یراق‌آلات، جنس دستگیره نیز در قیمت نهایی موثر است. ورق‌های ام دی اف از لحاظ قیمت جزء مناسب‌ترین متریال‌ها هستند و اکثر افراد توانایی خرید این محصول را دارند.

قیمت کابینت را مستقیم و بدون واسطه از تولیدی کابینت بگیرید تا سرتون کلاه نره

توجه به رنگ

انتخاب رنگ مناسب برای کابینت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. حتما به این موضوع توجه داشته باشید که در هنگام طراحی و انتخاب رنگ بیشتر از دو رنگ استفاده نشده باشد. انتخاب رنگ‌های مکمل تاثیر زیادی درافزایش جذابیت درب‌ها دارد. برای آشپزخانه‌های کم نور و کوچک بهتر است  رنگ‌های روشن انتخاب شود. رنگ روشن باعث بزرگ دیده شدن آشپزخانه می‌شود.‌ استفاده از رنگ‌های جیغ مانند قرمز، زرد، آبی اصلا توصیه نمی‌شود. زیرا این رنگ‌ها به مرور زمان خسته‌کننده خواهند شد و مانند روز اول جذابیتی برای اعضای خانواده ایجاد نمی‌کنند. امروزه استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی مانند کرم، سفید، نسکافه‌ای و غیره رواج پیدا کرده‌اند. نکته دیگری که در انتخاب رنگ باید مورد توجه قرار گیرد این است که حتما به رنگ وسایل دیگر دکوراسیون داخلی منزل را نیز مد نظر قرار دهید. رنگ کابینت‌ها باید با رنگ وسایل دیگر منزل همخوانی داشته باشد.

خرید کابینت از معتبرترین کابینت سازی تهران

توجه به طراحی و سبک

اکثر افراد در زمان خرید کابینت تمام تمرکز و حواس خود را به جنس و رنگ کابینت معطوف می‌کنند، این در حالیست که طراحی و سبک نیز اهمیت زیادی دارد. از بین سبک‌ها و طراحی‌های متنوع باید سبکی را انتخاب کرد که فضای آشپزخانه را تحت تاثیر قرار دهد و به آن جلوه زیبایی ببخشید. انواع سبک‌ها شامل سبک کلاسیک، سبک مدرن و سبک نئوکلاسیک می‌باشد. سبک نئوکلاسیک تلفیقی از سبک‌های مدرن و کلاسیک است.

خرید کابینت از معتبرترین کابینت سازی تهران

خرید کابینت آشپزخانه از فروشگاه اینترنتی نوین کابین

برای سفارش انواع کابینت می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نوین کابین با آدرس اینترنتی https://novincabinco.com/ مراجعه کنید. نوین کابین در زمینه طراحی، تولید و نصب قفسه‌های آشپزخانه دارای ۲۰ سال سابقه درخشان است و برای تولید محصولات خود از برترین طراحان، مجرب‌ترین کارشناسان، باکیفیت‌ترین متریال‌ها و بهترین مشاوران فروش استفاده می‌کند. قیمت مناسب محصولات، سرعت بالای طراحی، ساخت و اجرای سفارش‌ها و نمایشگاه دائمی به عنوان مهم‌ترین مزایای مجموعه نوین کابین محسوب می‌شود. تمام محصولات ساخته شده توسط شرکت نوین کابین دارای سه تا پنج سال گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

خرید کابینت از معتبرترین کابینت سازی تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − هشت =