کد خبر : 293647
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
-

القبس: کویت در حال بررسی صدور دوباره ویزا برای لبنانی‌هاست

القبس: کویت در حال بررسی صدور دوباره ویزا برای لبنانی‌هاست

برخی گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از این هستند که مقامات کویت در حال بررسی صدور دوباره ویزا برای لبنانی‌ها در دوره آتی هستند.

به گزارش عصرقائم، روزنامه القبس چاپ کویت به نقل از برخی منابع کویتی نوشت، وزارت کشور کویت در حال بررسی دوباره صدور ویزا برای لبنانی‌ها در هفته آینده است.

این منابع تاکید کردند: هفته آینده با حضور مسؤولان ارشد بخش امور اقامت نشستی برگزار شده و امکان صدور مجدد تمامی انواع ویزا برای لبنانی‌ها در پی تحولات اخیر در پرونده بحران منطقه خلیج فارس و لبنان بررسی خواهد شد.

منابع یاد شده افزودند: چنین تصمیماتی که به برخی بحران‌های دیپلماتیک مربوط هستند، در واقع تصمیماتی متغیرند که بر اساس آخرین تحولات هر بحران ارزیابی می‌شوند.

منابع مذکور درباره جزئیات روند صدور دوباره ویزای کویت برای لبنانی‌ها گفتند: این روند در مرحله اول شامل صدور ویزاهای تجاری و دولتی بوده و سپس شامل ویزاهای کاری و در پایان ویزاهای خانوادگی، توریستی و پیوستن به خانواده خواهد بود.

آنها در پایان تاکید کردند: دستگاه امنیت کشور کویت پیش از صدور هر ویزایی اسامی را به دقت بررسی خواهد کرد، این روال بررسی و بازنگری در گذشته نیز وجود داشت.

القبس: کویت در حال بررسی صدور دوباره ویزا برای لبنانی‌هاست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 4 =