کد خبر : 125542
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 29 نوامبر 2018 - 20:05
-

برخی افراد هنوز نمی‌خواهند از کوردلی بیرون بیایند

برخی افراد هنوز نمی‌خواهند از کوردلی بیرون بیایند

به گزارش قائم آنلاین، سردار بهروز اثباتی چهارشنبه شب در یادواره ۱۱۰ شهید هنرمند استان مازندران که در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد اظهار کرد: هنرمند با کلیدواژه‌هایی همچون نماد و سمبل سر و کار دارد پس باید این یادواره شهدا را با سه کلید واژه »هنرمند- بسیجی- شهید« تعریف کنیم که هر سه

به گزارش قائم آنلاین، سردار بهروز اثباتی چهارشنبه شب در یادواره ۱۱۰ شهید هنرمند استان مازندران که در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد اظهار کرد: هنرمند با کلیدواژه‌هایی همچون نماد و سمبل سر و کار دارد پس باید این یادواره شهدا را با سه کلید واژه »هنرمند- بسیجی- شهید« تعریف کنیم که هر سه این واژه ها تعاریف عرشی و خدایی دارند و بنابراین یادواره شهدای هنرمندان بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به تبیین نقشه راه توسط رهبری، خاطرنشان کرد: نهضت اسلامی، انقلاب اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی مراحل پنجگانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی است و اگر ما به تمدن اسلامی رسیدیم می‌توانیم از امام زمان درخواست کنیم که فرج خود را از خدا بخواهد.

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در پنجگانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی، نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی به نتیجه رسیده اما در مرحله دولت اسلامی گیر افتاده‌ایم و متاسفانه برخی افراد هنوز نمی‌خواهند از کوردلی بیرون بیایند.

اثباتی با بیان اینکه بسیجیان در دولت اسلامی وظیفه کار هنری دارند یادآور شد: در چهار دهه انقلاب، جمهوری اسلامی با چهار هجمه نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از سوی دشمنان رو به رو بوده که تمامی این هجمه‌ها با ابزار رسانه و هنر ایجاد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جامعه‌سازی یکی از مفاهیمی است که باید بر روی آن فکر شود و به برکت امام، رهبری و افراد انقلابی تشعشعاتی از جامعه اسلامی در کشور پیدا شده که نمونه آن برگزاری مراسم اربعین است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: عربستان و آمریکایی‌ها در حالی که تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند که در مراسم اربعین دین‌مداری وجود نداشته باشد اما به لطف الهی با شکست رو به رو شدند و از تمامی دنیا افرادی به سمت ۶ گوشه کربلا حرکت می‌کنند.

اثباتی با اشاره به بیانات رهبری که فرمود “کربلا یک فرهنگ است” عنوان داشت: کربلاسازی باید در هر فرد نهادینه شود چراکه شهدا با زمینه سازی کربلا در خود به مقام شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه هنرمند بسیجی شهیدی است که توفیق تولید برای شهدا را دارد خاطرنشان کرد: رسالت بسیجی هنرمند نشان دادن محصولات هنری انقلاب اسلامی به جهان است و انقلاب اسلامی در حال حاضر تشنه هنرمندان بسیجی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + هفده =